שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » קשישה הולכת רגל נהרגה בתאונה
ביתר עילית
קשישה בת 91 נהרגה לאחר שנפגעה מאוטובוס ברחוב במגיד ממעזריטש בביתר עלית. צוות מד"א שהגיע למקום ניסה לבצע בה פעולות החייאה, אולם נאלצו לקבוע את מותה
תגיות:
זירת תאונה, אילוסטרציה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הולכת רגל בת 91 נהרגה לפני הצהריים (שני) מפגיעת אוטובוס ברחוב המגיד ממעזריטש בביתר עילית. בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 11:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב המגיד ממעזריטש בביתר עלית. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה על אישה בת 91 שבסופן נאלצו לקבוע את מותה.

חובש רפואת חירום במד"א חיים ברנשטיין סיפר: "הולכת הרגל שכבה על הכביש בסמוך לאוטובוס, כשהיא מחוסרת הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

ישראל אהרון בן-שם חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "מדובר בהולכת רגל שנפצעה אנוש כתוצאה מפגיעת אוטובוס. ביצענו בה פעולות החייאה בניסיון להציל את חייה אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותה בזירה".

מהמשטרה נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים בביתר עילית. על פי הדיווח אוטובוס פגע בהולכת רגל שנפצעה באורח אנוש (על פי גורמי רפואה). בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה". כאמור, בהמשך נקבע מותה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים