שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » ראב"ד מרוקו בהסבר על סגולת התה
התה של הצדיק
ראב"ד מרוקו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, בהסבר על סגולת התה המיוחד התה של הרוטה והזעתר, שמיוצר במרוקו בצורה יחודית ומפעימה

במהלך מסע החיזוק ברחבי ארה"ב, מסר אמש האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שיעור בביתו של אחד מחסידיו הגדולים, כשבמהלך השיעור התייחס הרב לסגולה עתיקת יומין, שיסודותיה בהררי קודש.

הסגולה, שמוזכרת בספרי הקדמונים, יוצרה בצורה מרשימה וחדשנית, בפחית שתיה של "תה סגולה", המכיל את הרכיבים המיוחדים שמסוגלים לשמירה, כאשר היתור נעשה באחד ממפעלי התה הגדולים בעולם שנמצא במרוקו, והוא תחת השגחה קפדנית של המשגיחים של ראב"ד מרוקו הרי"ף פינטו שליט"א, משעת היצור ועד לאריזה.

בדבריו אמר ראב"ד מרוקו: "ישנה סגולה עתיקת יומין בעלי הזעתר והרוטא שעליה אומר ה"אור החיים" הקדוש ו"כף החיים" הקדוש על אדם שאינו יודע סגולה זו ניתן לקרוא לו כופר. בסגולה זו הקפיד גם הבבא סאלי, לפני כל קבלת קהל הבבא סאלי היה מסיר את המפה ופורס עלי רוטא וזעתר לאחר מכן מכסה שוב במפה וכך היה מקפיד לקבל קהל. "כף החיים" מוסיף שסגולה זו מסירה שבעים רוחות רעות, עין הרע וכל דבר רע".

"ואנחנו גדלנו עם סגולה זו מבבא מאיר, בכל פעם שהיינו מגיעים לביתו בבא מאיר היה מכין שקית קטנה עם רוטא וזעתר עוטף אותה ושם לכל נכד בכיס. בבא מאיר היה מוסיף ואומר לנו לא לצאת מהבית בלי זעתר ורוטא שכן סגולה זו מרחיקה שטן , יצר הרע וכל דבר רע".

"בבא מאיר גם היה מורה לאדם שחולה לקחת זעתר ורוטא ולהכין תה ולשתות לרפואה.אנחנו שותים תה מזעתר ורוטא כל יום וזה ברכה. בע"ה תדאגו שכולם כל יום ישתו את התה הזה "בשובה ישראל". ויהיה בע"ה ברכה ושמחה וישועה בשפע ונחת והצלחה. תגידו לכל שובה ישראל להקפיד בזה ויהיה בע"ה אור גדול הצלחה גדולה סיעתא דשמיא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים