שיתוף
תגובות
חדשות » ראשי האופוזיציה: נתנגד לכל חוקי הממשלה
אופוזיציה לוחמת
במטרה להפיל את הממשלה באופן מיידי, דרעי: אנחנו לא ניהיה אלו שנספק החייאה מלאכותית לממשלה המסוכנת הזאת
חברי כנסת החרדים. משה גפני, יעקב ליצמן, אורי מקלב ובצלאל סמוטריץ | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראשי סיעות האופוזיציה החליטו לשנות גישה כלפי הקואליציה ולהצביע באופן גורף נגד הצעות חוק של הקואליציה המתקשות להשיג את הרוב הדרוש בהעברתן. אחר הצהרים התכנסו ראשי סיעות הקואליציה להצהרה משותפת בה תקפו את הממשלה.

יו״ר ש״ס אריה דרעי אמר: הממשלה הנוכחית מסוכנת, לעם ישראל ולמדינת ישראל. היא מסוכנת מבחינה ביטחונית וכלכלית. ארגון הטרור חמאס חפץ בהמשך קיום שלטון הממשלה הנוכחית אשר עסוקה אך ורק בהישרדות פוליטית, אין לה שום חיבור וחשיבה בשום נושא לטובת אזרחי ישראל.

הממשלה הרעה הזאת, חייבת ליפול כל רגע, ויפה שעה אחת קודם. לנו יש אחריות לאזרחי ישראל, אסור לנו לתמוך בממשלה בשום חוק, גם בחוק החשוב ביותר. לא הגיוני שממשלה אשר לא מסוגלת להעביר חוקים יחד עם חבריה מרע״מ ועם עזרה מבחוץ של הרשימה המשותפת, תבוא אלינו כדי שאנחנו נספק לה החייאה מלאכותית. לא נסכן את ביטחון המדינה.

כל חוק כביכול טוב, שנסייע להם להעביר, ייתן להם את הכח להעביר חוקים רעים ומסוכנים למדינת ישראל. את כל החוקים הטובים נעביר בעזרת השם, כשנחזור לשלטון. טובת עם ישראל ומדינת ישראל זו ממשלה חלופית מיידית. יש בכנסת הזאת מספיק חברי כנסת בכדי להקים ממשלה מיידית בראשות בנימין נתניהו, זה היעד שלנו ולשם אנחנו חותרים״.
דרעי הגיב לגבי המשך הדרך האם ללכת לבחירות או להקמת ממשלה חלופית, ״יש מספיק חברי כנסת לממשלה בראשות נתניהו חלופית. אם לא ילך, נצא לבחירות״, כך דרעי.

יו״ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ: ״זאת ממשלה לא לגיטימית. היא איבדה את הרוב בעם. באים אלינו כקוזק נגזל בדרישה שנקבל אחריות, אבל האחריות שלנו היא לסיים את הממשלה״, הוא הוסיף, ״נחתור להפיל אותם כמה שיותר מהר, לא נהיה הקביים המלאכותיים שלהם איפה שטיבי לא מוכן לסייע״.

יו"ר יהדות התורה משה גפני אמר: ״אני סבור שצריך להפיל את הממשלה הזו, זו חילול השם, יש פה אמירה בכל הנושאים החשובים לישראל, היא מפרה את מה שאמרו בבחירות, היא הופכת את הכל למרמס״. אני מנצל את ההזדמנות הזו להפריך כאילו מתנהל מו״מ עם הממשלה הזאת או על חלק מיהדות התורה. שקר מוחלט. אני מבקש ממכם, אל תאמינו לשקר הזה, זה חילול השם. האחרונים שילכו איתם לקואליציה זו יהדות התורה. אנחנו לא נלך איתם.

ח״כ יעקב ליצמן אמר: ״הציעו לנו גם להיכנס לממשלה בתמורה לתקציבים, לא נתמוך במתן כהנא, אנחנו הולכים להפיל את הממשלה הנוכחית. כל יום שני קונים עוד חברי כנסת, אנחנו חותרים להקמת ממשלה אחרת או בחירות״.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר: לא נעים לראות ממשלה שטובעת אל המצולות ועושה הכל כדי להציל את עצמה. הם נופלים ונאחזים בו בכל דבר, הם נאחזים בקופת המדינה, בשטחי המדינה, בביטחון המדינה ביחסים הבין לאומיים של המדינה. ״המדינה נשלטת על ידי מנסור עבאס ואחמד טיבי, משלמים מיסים יותר גבוהים כדי לממן את מס זועבי טיבי ועבאס. זה חוסר אחריות, כל אחד שעיניו בראשו רואה את זה. מרגישים את זה גם בכיס. המדינה הזו צוללת למצולות, לכן לא יעזור חוק כזה או אחר, המדינה בסכנה, אין מי שינהל את הספינה השוקעת״

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים