שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ראשי המועצות: "על חומש הממשלה תיפול"
במאהל המחאה
"ראש הממשלה בנט, אתה מחוייב גם לתושבי השומרון וגם לתושבי הנגב. ואנחנו לא נעוף לך מהעיניים. אנחנו נשאר כאן עד שהממשלה הזו תתחלף", הוסיף דגן
יוסי דגן | צילום: מועצה אזורית שומרון

ראשי רשויות ביהודה ושומרון קיימו הבוקר (ה') מסיבת עיתונאים באוהל המחאה שהקים ראש מועצת שומרון יוסי דגן הבוקר מול משרד ראש הממשלה בדרישה להכשיר את היישוב חומש.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן פתח ואמר, "כשאנחנו רואים שביום שבו הממשלה מחברת חשמל למאחזים הערבים הלא חוקיים בנגב היא מנתקת את החשמל בישיבת חומש. זה אובדן עשתונות. בצער רב אני אומר: ממשלת ישראל צריכה להתחלף, על חומש והנגב – הממשלה תיפול"

"ממשלת ישראל הולכת לכיוון לא נכון, לא מתאים. אדוני ראש הממשלה בנט, אתה מחוייב גם לתושבי השומרון וגם לתושבי הנגב. ואנחנו לא נעוף לך מהעיניים. אנחנו נשאר כאן עד שהממשלה הזו תתחלף", הוסיף דגן.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן פנה לקואליציה ואמר, "הקמתם ממשלה כדי לאחד את העם. זה מה שאמרתם. עבדתם עלינו, עבדתם על העם. אתם לא מאחדים את העם, אתם מפלגים את העם. הצטרפתם לגרועים שבאויבים שלנו. אתם מחברים חשמל לגוזלי האדמות ומשאירים מנותקים את ההתיישבות החלוצה ששמה לה למטרה לעשות את העבודה שלכם לשמור על אדמות המדינה".

"המתיישבים הם אלה ששומרים על נכסי הלאום. כאן במקום הזה אנחנו אומרים לחברי הממשלה: אם לא תחזרו חזרה ותהיו חלק מהעם הנלחם על הזהות הלאומית אז אין לכם זכות קיום. אנחנו כאן כדי לוודא את זה", הוסיף נאמן.

ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב הוסיף, "ממשלת ישראל – תתעשתו. תחזירו את המשילות למדינה".

יוחאי דמרי ראש מועצת הר חברון תהה, "מדוע הרשות שלי לא נהנית ממה שנהנים ממנו הבדואים בנגב?".

ראש מועצת בית אל שי אלון אמר "לפני שנה ישבנו פה בקור עם ההתיישבות הצעירה והתחננו שיחברו אותם לחשמל. אוכלוסייה שמתגייסת לצה"ל ומשלמת מסים. מדינת ישראל החליטה לא לתת להם חשמל אלא לעבריינים שגוזלים את הקרקעות של מדינת ישראל. 70 משפחות בבית אל כבר עשרים שנה בלי חשמל מסודר כי אמרו להם שזה חוק ובירוקרטיה. עכשיו אני מבין שהחוק הוא רק למי שמעוניין לשמור אותו".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: "הקמתם ממשלה כדי לאחד את העם. זה מה שאמרתם. עבדתם עלינו, עבדתם על העם. אתם לא מאחדים את העם, אתם מפלגים את העם. הצטרפתם לגרועים שבאויבים שלנו. אתם מחברים חשמל לגוזלי האדמות ומשאירים מנותקים את ההתיישבות החלוצה ששמה לה למטרה לעשות את העבודה שלכם לשמור על אדמות המדינה. המתיישבים הם אלה ששומרים על נכסי הלאום. כאן במקום הזה אנחנו אומרים לחברי הממשלה: אם לא תחזרו חזרה ותהיו חלק מהעם הנלחם על הזהות הלאומית אז אין לכם זכות קיום. אנחנו כאן כדי לוודא את זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים