שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש המוסד נפגש עם איילת שקד
נחשף
הפגישה התקיימה כשבוע לפני הבחירות. גורמים שעודכנו בפרטיה טוענים כי היא לא עסקה בסוגיות פוליטיות אלא בנושאים ביטחוניים-משפטיים. כהן ושקד סירבו להגיב
יוסי כהן | צילום: דובר צה"ל

ראש המוסד יוסי כהן נפגש בחודש שעבר עם ח"כ איילת שקד מימינה במטה המוסד בתל אביב – כך נחשף ב'וואלה'. הפגישה התקיימה כשבוע לפני הבחירות. גורמים שעודכנו בפרטיה טוענים כי היא לא עסקה בסוגיות פוליטיות אלא בנושאים ביטחוניים-משפטיים. כהן ושקד סירבו להגיב.

התנועה לאיכות השלטון מסרה כי היא דורשת הבהרות מראש המוסד בעקבות הדיווח: "כידוע, ח"כ שקד אינה נושאת בתפקיד ביטחוני המצדיק פגישה שכזו. מועד הפגישה, מיקומה, והמשתתפים בה, עלולים להביא לכדי חשדות כבדים כי עיסוקיך בתקופה הזו, בעודך 'לובש מדים' חורגים מהעיסוק הביטחוני לכדי עיסוק בזירה הפוליטית", כתבה התנועה במכתבה.

"אם נכון הדבר, ואתה אכן מוצא לנכון לשוחח בימים אלו עם פוליטיקאים בנושאים הנוגעים לזירה הפוליטית, נדגיש כי מדובר במצב דברים הלוקה בניגוד עניינים חמור, שחומרתו רבה לאין שעור, לנוכח העובדה שאתה משמש באחד מהתפקידים הרגישים ביותר בכל הנוגע לביטחונם של אזרחי מדינת ישראל".

"לפיכך, נבקשך להבהיר האם אכן נפגשת עם ח"כ איילת שקד. כן, נבקשך להבהיר האם השתתפת בפגישות נוספות עם פוליטיקאים שאינם משמשים בתפקידים ביטחוניים, בעודך משמש ראש המוסד", לשון המכתב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים