שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ראש המועצה דגן לבנט: "חזור בך מהאמירה"
הסערה על דברי בנט
עוד אמר דגן: "החלום של השמאל הקיצוני הוא כי בין הימין, הציונות הדתית והמתיישבים לבין החרדים יתפתח שבר פוליטי גדול והפרדה – הציבור, זה לא ילך להם"
ראש המועצה יוסי דגן עם האדמו"ר ממודז'יץ בקבר יוסף | צילום: רועי חדי

ראש מועצת שומרון יוסי דגן קורא הבוקר (ה') לראש הממשלה נפתלי בנט לחזור בו מדבריו על החרדים: "החרדים הם חלק מאיתנו, המתיישבים והחרדים – אנשים אחים אנחנו"

כזכור, ראש הממשלה בנט תקף בוועידה של העיתון ג'רוזלם פוסט בירושלים את הציבור החרדי בצורה קשה. בין השאר אמר בנט כי אני שמח שיש חרדים, אבל אנחנו צריכים להגביל את ההשפעה הפוליטית שלהם. לא הייתי רוצה ישראל בלי שמאל", אמר בנט.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הבהיר כי הציבור החרדי והציבור הלאומי חד הם: "הציבור החרדי ונבחרי הציבור שלו הם שותפים טבעיים שלנו, אנחנו והם חד המה", אמר יוסי דגן, "הדרה של החרדים תפגע במרקם החברתי של ישראל. בשנים האחרונות אנחנו עדים להתעצמות כלכלית ולהשתלבות חברתית של הציבור החרדי בכל תחומי החיים. עלינו לפעול בכדי להעמיק את השותפות בין הציונות הדתית, המחנה הלאומי והחרדים השילוב הזה הוא חומת המגן של מדינת ישראל".

"החלום של השמאל הקיצוני הוא כי בין הימין, הציונות הדתית והמתיישבים לבין החרדים יתפתח שבר פוליטי גדול והפרדה – הציבור, זה לא ילך להם. זה לא יצליח להם. גם החרדי וגם הציוני דתי – רואה את עצמו ברובו בשותפות יחד", אמר דגן.

"אני בטוח שראש הממשלה נפתלי בנט לא התכוון לפגיעה בציבור החרדי, טוב יעשה ראש הממשלה אם יחזור בו ויבהיר ציבורית ופומבית. הציבור החרדי, הציונות הדתית ובודאי מתיישבי השומרון – כולנו יחד, אחים שותפים אנחנו", סיים דגן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים