שיתוף
תגובות
חדשות » ראש הממשלה כינס דיון חירום בהול מחשש להתדרדרות בטחונית
חשש גובר להסלמה
במערכת הביטחון גובר החשש לפיגועי המשך של מחבלים, בהשראת מסע הטבח בבאר שבע | חיזבאללה מברך על הפיגוע
רה"מ בנט בקבינט הקורונה | צילום: קובי גדעון / לע"מ

יום אחרי הפיגוע בבאר שבע שבו נרצחו ארבעה בני אדם על ידי ישראלי מהיישוב חורה, כינס הערב (רביעי) ראש הממשלה נפתלי בנט את צוות השרים למאבק בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית.
בפתח דבריו בדיון אמר ראש הממשלה: "אני רוצה לשבח פה, שוב, את שני האזרחים שפעלו בתושייה ובאומץ ופשוט הצילו חיים. מגיע להם צל"ש, לא פחות מצל"ש. על התושייה, על החתירה למגע. כך צריך לפעול כל ישראלי מול פיגוע טרור.

"כוחות הביטחון פועלים כדי להגיע לכל מי שהיה לו קשר, ישיר או עקיף, למחבל. כל מי שסייע, היווה השראה, הסית, שיתף פעולה – נגיע אליו. ליבנו עם משפחות הקורבנות – משפחת יחזקאל, משפחת יצחק, משפחת יחבס, ומשפחת קרביציקי. יהי זכרם ברוך". שני האזרחים שנטרלו את המחבל הם תושב הר חברון ונהג אגד ארתור חיימוב.

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצר שני אחיו של המחבל מוחמד אבו אלקיעאן. לפי החשד, השניים סיפקו לרוצח את הסכין לצורך הפיגוע. השניים חשודים גם בחברות בארגון טרור. החקירה, שאותה מנהלת יחידת הפח"ע של המשטרה בשיתוף שב"כ עדיין נמשכת.

במקביל, אחרי ששורה של ארגוני טרור בירכו על הפיגוע – הצטרף אליהם הערב גם ארגון חיזבאללה. "אנחנו מברכים על הפיגוע ההרואי והאמיץ שביצע השהיד מוחמד אבו אלקיעאן בבאר שבע, וגרם למותם של מספר ממתנחלי הכיבוש", אמרו בארגונו של חסן נסראללה.
עוד אמרו בחיזבאללה: "זוהי הבעה אמיתית של רוח הג'יהאד וההתנגדות של העם הפלסטיני. אנחנו מברכים את העם הפלסטיני וארגוני ההתנגדות על הפיגוע. ההתנגדות, על כל מאפייניה ולאורך כל פלסטין – מהים ועד הנהר, היא הדרך היחידה לעבר הניצחון והשחרור המלא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים