שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש הממשלה נפגש עם שר החוץ של מלאווי
פגישה דיפלומטית
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם שר החוץ של מלאווי Eisenhower Mkaka בירושלים • נתניהו: "זהו יום גדול, בזכות ההחלטה שלכם להעביר את השגרירות לירושלים"
נתניהו ושר החוץ של מלאווי | צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם שר החוץ של מלאווי Eisenhower Mkaka בירושלים.

בפתח הפגישה אמר רה"מ נתניהו: "טוב לראות אותך כאן בירושלים. זהו יום גדול, בזכות ההחלטה שלכם להעביר את השגרירות לירושלים, שהיא בירתנו הנצחית מימי דוד המלך. לכן, אנו מקבלים אותך בברכה כידיד, אנו מקבלים בברכה את מלאווי כידידים. תמיד היו לנו יחסים מצוינים והם יהיו טובים אף יותר".

ראש הממשלה הוסיף והתייחס לביקוריו הרבים ביבשת אפריקה ואמר: "הייתי באפריקה חמש פעמים כראש ממשלה. קודם לכן, במשך עשרים שנים ויותר, לא היו ביקורים. לכן אתה מבין שאני מייחס חשיבות עצומה ליחסים שלנו עם מדינות אפריקניות, עם המדינה שלך גם כן. רק לאחרונה כוננו יחסים עם סודאן ועם צ'אד. זה מצטרף למאמץ שלנו באפריקה, זהו מאמץ גדול. אנו מצפים לחזק את היחסים בין ישראל למלאווי בחקלאות, בבריאות, בהגנת סייבר, בכל תחום שמתאים לשיתוף פעולה. אני מקבל אותך בברכה ברוח זו של שיתוף פעולה וידידות. ברוך הבא. אנא מסור את ברכותיי החמות לנשיא. אני מצפה לראותו כאן, בשגרירות של מלאווי בירושלים. אנחנו אומרים: ל"שנה הבאה בירושלים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים