שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש העיר אילת מצטרף ל'תקווה חדשה' של סער
פורש מהליכוד
ראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי הודיע הבוקר כי הוא מצטרף לרשימת 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער • גם גבי כנפו מ"מ ראש עיריית אשדוד הודיע כי הוא תומך בסער
מאיר יצחק הלוי וזאב אלקין | צילום: דוברות עיריית אילת

ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי, הודיע הבוקר כי הוא מצטרף לרשימת 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער. הוא צפוי להשתלב בעשירייה הראשונה במפלגה.

מאיר יצחק הלוי אמר כי הוא "נרגש ושמח להצטרף לתנועת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, ראש הממשלה הבא של ישראל, ישראל זקוקה להנהגה חדשה ולתקווה חדשה".

עוד אמר הלוי, כי הוא החליט לעזוב את תנועת הליכוד, בה היה חבר שנים ארוכות, "משום שהתנועה ומנהיגה, בנימין נתניהו, שינו את פניהם ואכזבו את הציבור. דווקא היום, בשעה שאנו זקוקים יותר מכל לאחדות". לדבריו, "הליכוד בהנהגת נתניהו מוביל שיח מפלג, משסה, מתלהם, ונוקט תרבות של הכפשה".

גדעון סער אמר כי "מאיר הוא שותף לדרך, ראש עיר שנאבק מכל הלב למען העיר והתושבים, שותף לחזון הממלכתיות והאחדות. ברוך הבא. את חברי, מאיר יצחק הלוי, אני מכיר כבר קרוב לעשרים שנה. הוא אדם בעל ניסיון עצום ורקורד עשיר של עשייה, הקדיש את חייו למען העיר אילת שבראשה הוא עומד למעלה מ-17 שנים. הוא הזניק את מערכת החינוך שלה, הפך את העיר לבירת התיירות של ישראל, הפיח בה תנופת פיתוח גדולה ובסס את חזון העיר כשער הכניסה הדרומי של ישראל".

גם גבי כנפו, מ"מ ראש עיריית אשדוד, הודיע על עזיבת הליכוד לטובת גדעון סער. כנפו כתב בפייסבוק: "אני קורא לכל חבריי שמאמינים בדרכי ובגדעון סער, הצטרפו אלינו ויחד נביא תקווה חדשה לישראל" .

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים