שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ראש השב"כ התגייס להנדסת התודעה"
סמוטריץ' תוקף
יו"ר 'הציונות הדתית' בפוסט: "קריאת השכמה לחברי ימינה ותקווה חדשה רגע לפני שהם מחזירים לשמאל את עמדות הכח הדורסניות, שיעלו לכולנו ביוקר"
בצלאל סמוטריץ | צילום: באדיבות המצלם

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בפוסט של "קריאת השכמה לחברי ימינה ותקווה חדשה רגע לפני שהם מחזירים לשמאל את עמדות הכח הדורסניות, שיעלו לכולנו ביוקר". לדבריו, "ההתגייסות המטורפת שאנחנו עדים לה בימים האחרונים מצד המערכת כולה לשירות פרויקט ההונאה של בנט להקמת ממשלת השמאל עם תומכי הטרור היא טעימה קטנה ממה שמחכה לנו ומהנזקים האדירים שממשלה כזו תצליח לעשות גם במעט מאוד זמן. קריאת השכמה אחרונה לחברי ימינה ותקווה חדשה, רגע לפני שלב האל-חזור".

"לימין הרבה יותר קשה לשלוט מלשמאל. זאת עובדה. שלטון ימין משול למי שמנסה לשחות נגד הזרם בירדן ההררי בסביבות פסח כשהזרימה בשיאה. המערכת כולה נגדו: התקשורת, האקדמיה, המערכת הכלכלית ובעלי ההון, הפקידים, היועצים המשפטיים, מערכת המשפט ושלל מכוני מחקר ועמותות, המערכת הבין לאומית וכך גם התרבות והמוסכמות הבינלאומית הפוסט לאומיות ופוסט מודרניות – כולם כולם בעלי השקפות שמאל ליברליות ואפילו פרוגרסיביות, ופוליטיקאי ימני שמבקש לקדם מדיניות ימין צריך לפלס את דרכו ביניהם בעמל רב. הישגי ימין נרכשים תמיד בדם, יזע ודמעות".

"השמאל, לעומת זאת, צריך רק להניח את הקייאק על המים ולשוט במהירות ובכח הזרם הטבעי. פוליטיקאי מהצד השמאלי של המפה שנכנס למשרד ממשלתי, כל משרד ממשלתי, לא צריך להתאמץ כדי לקדם את מדיניותו. הוא פשוט צריך לאפשר למערכת לעבוד בהתאם לדי-אן-אי הטבעי שלה והזרימה הטבעית כבר תביא לו הישגים אוטומטיים".

"איך הגענו למצב הזה ומה אשמתו של הימין שעשה מעט מידי ומאוחר מידי כדי לשנות את זה בהרבה שנות שלטונו זו שאלה בפני עצמה, ואפשר וצריך לנתח אותה לעומק. אבל כרגע זו המציאות ואלו העובדות".

"שימו לב מה קורה בימים האחרונים. תראו את ההתגייסות של התקשורת, המשפט, ואפילו ראש השב"כ להנדסת התודעה, להשתקת הביקורת וסתימת פיות הימין. תראו את הצביעות והמוסר הכפול. וזה רק הפרומו למה שמחכה לנו אחרי שהממשלה הזו תוקם. המערכת כולה תתגייס להצלחתה ולהשתקת כל ביקורת עליה. אנחנו זוכרים את זה מהימים שלפני הסכמי אוסלו ומתקופת הגירוש מגוש קטיף ומצפון השומרון. כל שר או שרה שייכנסו למשרדים שלהם יגרמו נזקים אדירים בכל התחומים הערכיים החשובים. השיח הפוסט מודרני ישתלט על כל חלקה טובה. לא תהיה ציונות, לא תהיה יהדות, לא תהיה משפחה מסורתית, לא תהיה שבת במרחב הציבורי, ומהר מאוד לא תהיה התיישבות ולא יהיה ביטחון. כל אלה יפנו את מקומם לשיח זכויות פרט ושוויון ולמדיניות שתקדם את ישראל בצעדי ענק אל עבר מדינת כל אזרחיה".

"השמאל ימחק בחצי שנה עבודה של שנים של הימין. את הנזקים שהוא יעשה בשנה יקח לנו עשר שנים לתקן. זה יקרה בחקיקה, תקנות, נהלים, תקציבים ומינויים של מסמרים ללא ראש. לא יהיו עקבות ולא יהיו מניעות משפטיות. הכל יהיה מותר ויתרחש במהירות. ככה זה היה תמיד כשהשמאל בשלטון".

"וזה עוד בלי שדיברנו (כתבתי על זה המון לאחרונה) על הנזק האסטרטגי ארוך הטווח של הקמת ממשלה שנשענת על תומכי טרור אנטי ציוניים והפיכת המדינה היהודית לבת ערובה שלהם".

"חברי ימינה ותקווה חדשה, עוד לא מאוחר לעצור. אתם בוורטיגו. שבויים בחלומות ומאוויים פוליטיים של יושבי הראש שלכם, נתונים ללחצים אדירים שלהם, מוקסמים מסיסמאות שווא ואשליות נאיביות על אחדות וריפוי, מתמכרים לחיבוק השקרי של השמאל והתקשורת, ולא מצליחים לראות ולהבין מה אתם עושים".

"תתעוררו. צאו מההלם. אל תחזירו את השמאל לשלטון ואל תשימו אותו שוב בעמדות מפתח והשפעה מסוכנות. חיזרו הביתה לימין ואל תתנו יד לגרימת הנזק האדיר הזה למדינת ישראל", דברי סמוטריץ'.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים