שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ראש ישיבת חומש נחקר בגין הפרת חוק ההתנתקות
בליווי רבנים
ראש ישיבת חומש הרב אלישמע כהן התייצב אמש לחקירה במשטרת אריאל – מלווה ברב השומרון הרב לבנון, ראש ישיבת אריאל וראש מועצת שומרון יוסי דגן
הרב אלישמע כהן, הרב לבנון, הרב ציון טוויל ויוסי דגן | צילום: ישיבת חומש

ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע כהן, הגיע אתמול (ב') לתחנת המשטרה באריאל לחקירה שתואמה מראש בגין הפרת חוק ההתנתקות. הרב כהן הגיע לחקירה מלווה ברב השומרון הרב אליקים לבנון, ברב קהילת 'נצר אריאל' הרב ציון טוויל ובראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן. כמו כן הרב הגיע לחקירה לאחר ליווי משפטי שקיבל מעו"ד עדי קידר מארגון חוננו.

רב השומרון, הרב אליקים לבנון, אמר לפני החקירה שאין שום עברה שהרב אלישמע עבר עליה. לדברי הרב "אנחנו פה בחברתו של הרב אלישמע הכהן, ראש ישיבת חומש. אנחנו מחזקים את ידיו ותומכים בו. אנו מודיעים ישיבת חומש קום תקום ותמשיך להתקיים. כל המלעיגים לא יצליחו לפנות וכל החקירות המשטרתיות יובילו בסופו של דבר לאפס. עוברי עבריה זה מי שמתנגד לארץ ישראל ולתורת ישראל. ב"ה בחומש מקיימים גם את בניית ארץ ישראל ולא ימצא בהם שום פגם ובעז"ה עשה והצלח וכלל שהרודפים יגיעו, ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפורץ".

הרב ציון טוויל ביקש אף הוא לחזק את הרב אלישמע וישיבת חומש ואמר: "אנחנו מחזקים את ידידינו הרב אלישמע הכהן. אשריו שזכה להקים ישיבה בחומש שפועלת במקום כבר עשרים שנה ויותר. אנחנו מחזקים ומתפללים שעוד עשרות שנים הישיבה הזאת תקבע את מקומה בחומש ותהיה תחילת התיישבות באותו המקום".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ציין כי הם באו לחזק את הרב בשם כל עם ישראל. לדבריו של דגן: "הגענו לכאן באמירה ברורה – לא רק הרב אלישמע בה לכאן להיחקר, ואוי לה לאותה הבושה, אלא כל עם ישראל מתייצב איתו כאן. כל אדם הגון מתייצב איתו כאן. מעולם לא היה בכל תולדות המדינה שהממשלה במקום לרדוף אחרי רצח ואחרי אלו ששלחו את הרוצחים, רודפים את הקורבנות ואת החברים שלו. אנחנו מצדיעים לתלמידי ישיבת חומש, מצדיעים לרב אלישמע כהן ראש הישיבה, עם ישראל איתכם וסוף האמת לנצח. חומש תבנה יחד עם שא-נור, גנים וכדים ועוד הרבה ישובים בעז"ה. עם ישראל יזכור את מסירות הנפש שלכם, את המאבק הטהור והאמיתי. לימוד התורה הוא המחאה שלכם. אתם לא לבד, אנחנו מייצגים את כולם, עם ישראל אתכם והממשלה הרעה הזאת תתחלף".

נזכיר כי כבר בימי השבעה על הירצחו של תלמיד הישיבה, יהודה דימנטמן הי"ד, נעצר הרב אלישמע בעת שנסע ברכבו במחסום חיזמה שבכניסה לירושלים. לאחר התערבות של ראש המועצה דגן, שוחרר הרב אלישמע ונתנו לו להמשיך בדרכו וסוכם שיקבע מועד חקירה בעתיד, שכאמור התקיים אתמול. נציין כי בתום החקירה שוחרר הרב אלישמע ללא כל תנאי, לאחר זמן קצר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים