שיתוף
תגובות
חדשות » ר"ע ירושלים ושר התקשורת חנכו אנטנה חדשה
קולטים יותר טוב
האנטנה החדשה נחנכה בשכונת רמת שלמה. ראש העירייה ליאון: "מדובר במהלך הדרגתי וההקלה תורגש בחודשים הקרובים באזורים שונים בעיר, ותמשיך עד לכיסוי המקסימלי"
| צילום: עיריית ירושלים

טקס מיוחד של חניכת אנטנה חדשה לקליטה סלולארית התקיים היום במעמד ראש העיר ירושלים משה ליאון, שר התקשורת יועז הנדל, מנכ"ל העירייה איציק לארי, מהנדס העיר יואל אבן, מנכ"ל חברת מוריה גלעד בר אדון ומנכ"ל phi אייל אילוז.

במהלך הטקס אמר ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זוהי התחלתה של מהפכה תקשורתית בירושלים. לאחר שנים רבות בהן לא הוקמו אנטנות סלולריות וזאת למרות העלייה במשתמשי הסלולאר, יצאנו במהלך משותף לשיפור הקליטה בעיר, באמצעות אנטנות סלולריות ומתקני גישה. מדובר במהלך הדרגתי וההקלה תורגש בחודשים הקרובים באזורים שונים בעיר, ותמשיך עד לכיסוי המקסימלי האפשרי של העיר. אנו ממשיכים לעבוד ללא הרף לטובת תושבי העיר בנושא".

שר התקשורת, יועז הנדל: "אחרי תקופה ארוכה שבה לא הוקמו אנטנות בירושלים, אנחנו בתהליך החזרת הקליטה. המשימה המרכזית שלי בשנת 2022 היא החזרת הקליטה והכיסוי לכלל חלקי ישראל. 95% קליטה גיאוגרפית ו99% דמוגרפית. זה תהליך שילווה בפיקוח צמוד על החברות, תמריצים ועיצומים. בזכות זיהוי הצורך והדחיפה של ראש העיר לצד עבודת אנשי משרד התקשורת, ישראל חוזרת לקלוט״.

עוד הוסיף שר התקשורת ואמר כי קליטת הסלולר בשכונת רמת שלמה משתדרגת משמעותית עם הצבת האנטנה היום, כאשר בעתיד יוצבו בעתיד אנטנות נוספות, שיובילו להמשך שיפור ושדרוג השימוש בסלולר.

האנטנה שהוקמה על ידי חברת phi  –  מיזם משותף לחברות פרטנר והוט מובייל, תשפר משמעותית את חוויית השימוש של הלקוחות בכלל החברות. עבודות ההקמה מתבצעות באמצעות חברת מוריה לפיתוח ירושלים.

יצוין כי בנוסף לאנטנות ברמת שלמה, נמצאת הצבת האנטנות בכל העיר בתאוצה ובשלבי קידום שונים: 3 אנטנות בהר חומה קיבלו היתר בניה והעבודות צפויות להתחיל בשבועות הקרובים. 3 אנטנות בהר חוצבים – עברו וועדה ובשלבי הוצאת היתר. 2 אנטנות  בשכונת רמות – עברו וועדה ובשלבי הוצאת היתר. 30 אנטנות נוספות בשלבי תכנון ובחינת חלופות, כאשר מתוכננים סיורים נוספים למציאת מיקומים רלוונטיים בשכונות: גבעת שאול, קרית משה, נווה יעקב, קריית יובל, הגבעה הצרפתית, פסגת זאב, גילה, סנהדריה ומעלות דפנה, תלפ"ז, ארנונה, מזרח העיר ושכונות נוספות.

בעיריית ירושלים מציינים כי מצוקת הקליטה באזורים שונים בעיר נמצאת בראש סדר העדיפות של עיריית ירושלים ומשרד התקשורת. ראש העיר, קבע את הפרויקט כפרויקט דגל והנחה את כלל הגורמים המקצועיים לפעול להאצת התהליכים. בהובלתו של מהנדס העיר, התקיים שיתוף פעולה מיוחד עם משרד התקשורת וחברת החשמל וכבר היום ניתן לראות את תוצאותיו.

גם במשרד התקשורת מציינים כי שר התקשורת הנדל הציב יעד לשנה הקרובה לשפר את הכיסוי והקליטה ברחבי מדינת ישראל והעלה את החיוב של חברות התקשורת מ-75% ל-95% מכלל המדינה. משרד התקשורת פעל לתיעדוף ירושלים בתכנון האנטנות תוך דרישה מחברות הסלולר לעמוד בלו"ז מאתגר.

הקמת האנטנות היום הינה תוצאה של תהליך שקודם בשנתיים האחרונות, אחרי שנים רבות שאזורים רבים ברחבי העיר לא הייתה קליטה סלולארית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים