שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "רבין לא היה מצביע לעבודה של היום"
גנץ תוקף
יו"ר כחול לבן בכנס זום תושבי חיפה: "אם זה היה תלוי בביבי הוא משאיר את הכל בסגר עד שבועיים לפני הבחירות הכי נוח. אבל זה לא עובד"
תגיות:
בני גנץ במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת - שמוליק גרוסמן

בכנס זום הערב (יום ד'), בהשתתפות שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, ח"כ יעל רון – בן משה ומאות תושבי חיפה והקריות אמר גנץ: "אין לכם מושג כמה קריטית כחול לבן במציאות של ישראל – אנחנו באנו והפסקנו את הדבר הזה שנקרא ממשלת נתניהו והפכנו אותה לממשלת ישראל. קיווינו שנתניהו יתרומם לגודל האירוע. לצד זאת, אם אנחנו לא היינו בממשלה נתניהו היה מבטל את המשפט שלו, היה קובע חוק צרפתי, היה מקבע לעצמו חסינות, לא היה מי שישמור על הדמוקרטיה".

עוד אמר גנץ: "אם זה היה תלוי בביבי הוא משאיר את הכל בסגר עד שבועיים לפני הבחירות הכי נוח. אבל זה לא עובד, יש פה כלכלה וחברה וצרכים ואני חושב שצריך להתחיל לפתוח את המשק. אנחנו נפתח חנויות על בסיס תו ירוק, נפתח מוסדות תרבות על בסיס תו ירוק, מכוני כושר. המפתח הוא התחסנת – נכנסת".

בנוגע להקלטות שנחשפו מהדיון אמש בקבינט הקורונה אמר גנץ: "ישיבות הממשלה שמודלפות, ואני מבין שהערב הודלפה עוד אחת, חוצות כל יום עוד גבול ועוד גבול. לכן, אני דורש שהפרוטוקולים יחשפו באופן מיידי. זו שערורייה בלתי רגילה. זה באחריות ראש הממשלה שצריך לפעול למען השקיפות".

גנץ התייחס למצב הפוליטי ולהסכם העודפים של הליכוד עם סמוטריץ' ובן גביר: "אני אומר לכם שבגין לא היה מצביע לליכוד של היום אבל גם רבין לא היה מצביע לעבודה של היום, שהתמקמה שמאלה למרצ. אנחנו מציעים לכם מפלגת מרכז שרואה את הצרכים הביטחוניים של מדינת ישראל, את הצרכים הכלכליים של מדינת ישראל, שערה לחולשות החברתיות של ישראל, לפריפריה של מדינת ישראל – אנחנו משרתים את כלל החברה בישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים