שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » רבי צבי סימן טוב זצוק"ל הסתלק לבית עולמו
רבם של יוצאי אפגניסטן
המנוח זצוק״ל ייסד את הישיבה הגדולה 'אור התורה' הישיבה הספרדית הראשונה בבני ברק וכיהן בראשותה כ-30 שנה, הרביץ תורה ומוסר בישיבת 'חזון עובדיה'
רבי צבי סימן טוב זצוק״ל | צילום: יעקב כהן

אמש בשעות הערב התקבלה הבשורה המרה על הסתלקותו של הגאון הגדול, רבם של יוצאי אפגניסטן, ראש ישיבת אור התורה בבני ברק, מגדולי וזקני הרבנים הספרדיים רבי צבי סימן טוב זצוק״ל. השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה לאחר שהזדכך בייסורים והוא כבן 85 שנים.

המנוח זצוק״ל ייסד את הישיבה הגדולה 'אור התורה' הישיבה הספרדית הראשונה בבני ברק וכיהן בראשותה כ-30 שנה, הרביץ תורה ומוסר בישיבת 'חזון עובדיה' ושימש כרבם של יוצאי אפגניסטן בארץ ובעולם.

בתנועת ש"ס ספדו: "המומים ומבכים מרה את פטירתו של האי גברא רבא, שריד לדור דעה, מגדולי וזקני הדור, גאון הענווה והיראה, בקיא בכל מכני התורה, הרביץ תורה לאלפים והעמיד תלמידים הרבה מהם יצאו ראשי ישיבות ומוסדות מפארה של היהדות הספרדית התורנית, זכה ליצוק מים על ידיהם של מרן הגר״ע יוסף זצוק״ל ומרן חכם בן ציון אבא שאול זצוק״ל, חיזק ורומם קרנה של תורה".

"מועצת חכמי התורה ותנועת ש״ס אבלים יחד עם כל בית ישראל על האבדן הגדול לעולם התורה והישיבות, וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים