שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ומה עשה גפני להצלת מורשתו של דוד בן גוריון?
ברכת הנשיא
במהלך טקס האזכרה השנתי לראש הממשלה הראשון שהתקיים אתמול, קרא הנשיא להצלת מרכז המורשת הנמצא בקריסה – הבוקר העבירה הוועדה של גפני מקדמות
חבר הכנסת משה גפני | צילום: דני שם טוב, ערוץ הכנסת

נשיא המדינה הודה בצהריים ליו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני על העברת מקדמות תקציב להמשך פעילות מדרשת 'שדה בוקר' העוסקת במורשת ראש הממשלה הראשון דוד בן-גוריון, בין השאר בפיתוח הנגב שנקלע לקשיים.

"‏אני מודה לידידי חה"כ גפני, על הטיפול המהיר והמסור באישור מקדמות להמשך פעילותה של מדרשת שדה בוקר בעקבות הדברים שהעלנו אמש באזכרה בשדה בוקר", כתב הנשיא בטוויטר.

בהודעה שפרסמה ועדת הכספים לאחר אישור המקדמות נכתב, כי "בעקבות פעילות ועדת הכספים, אושרו המקדמות למדרשת שדה בוקר. כבר בפתח הדיון הבוקר הודיע יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, כי המדרשה שנקלעה לקשיים עד כדי סכנת סגירה נוכח משבר הקורונה תזכה לסיוע מידי".

"הנושא של מדרשת שדה בוקר שעסקנו בו רבות נפתר, אושרו להם המקדמות כך שיוכלו להמשיך את הפעילות שלהם, ואנחנו מברכים על כך", אמר גפני.

כזכור, אתמול בנאומו בטקס האזכרה הממלכתי לראש הממשלה הראשון בשדה בוקר, קרא הנשיא לראש הממשלה, לראש הממשלה החליפי ולשר האוצר, לפעול להמשך פעילותה של מדרשת שדה בוקר. "מדרשת שדה בוקר היא מפעל חינוכי ציוני, בעל חשיבות היסטורית, ואסטרטגית שעומד בפני סכנת קריסה".

"המדרשה שנאלצה לצמצם בהיקף פעילותה, עומדת על סף חדלות פירעון, ומעמידה בסכנה את המשך היכולת לממש את חזונו של בן גוריון. אנא מצאו את הדרך להציל את מדרשת בן גוריון, למען לא נשכח שעתידו של עם נעוץ בעברו|, קרא הנשיא בהתרגשות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים