שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » רב המרצחים מסוריה חלה בקורונה
גם רעייתו
הטובח מדמשק בשאר אל-אסד, ואשתו אסמה נדבקו בקורונה. בלשכת נשיא סוריה מסרו ששניהם במצב טוב וימשיכו לעבוד כרגיל בזמן הבידוד בביתם
תגיות:
בשאר אל-אסד, נשיא סוריה | צילום: הקרמלין

נשיא סוריה, בשאר אל-אסד, ואשתו אסמה נדבקו בקורונה – כך מסרה היום (שני) לשכת הנשיאות הסורית. לפי הדיווח, השניים חשו תסמינים קלים ובבדיקה שקיימו התברר כי נדבקו בנגיף. עוד נמסר כי מצבם של השניים טוב ויציב.

בהודעת לשכתו של אסד נמסר כי הנשיא הסורי ורעייתו ישהו בבידוד במשך שבועיים או שלושה, ובמהלכם ימשיכו את עבודתם מהבית. עוד נאמר בהודעה כי "הנשיא אל-אסד וגברת אסמה מאחלים לשלומם ולרווחתם של כל הסורים וכל עמי העולם מפני נגיף זה. הם קוראים לכל הסורים להמשיך ולשמור ככל האפשר על אמצעי הזהירות".

עוד נאמר בתקשורת הסורית כי "הנשיא אל-אסד וגברת אסמה מברכים את כל אנשי הרפואה העובדים בחזית בכדי להתמודד עם הנגיף ולהפחית את השפעתו על הנדבקים בו". סוריה החלה לחסן את הצוותים הרפואיים שלה רק בסוף החודש שעבר, ולא ברור אם השניים התחסנו בעצמם.

לרב המרצחים והטובח בשאר אסד מלאו בספטמבר 55 שנים, ולא ידוע על בעיות בריאותיות משמעותיות שמהן הוא סובל. יצוין כי אסמה אסד בת ה-45 חלתה לפני כשלוש שנים בסרטן השד. באוגוסט 2019 הודיעה כי החלימה.

כידוע, מאז מרץ 2011 החלה מלחמת אזרחים בין צבאו של אסד לצבאות אופוזיציה, במהלכה נהרגו למעלה מ-600,000 בני אדם, מורדים ועוד רבים נפצעו, חלקם באמצעות שימוש בנשק חם ונשק כימי וכן מיליוני סורים עזבו את המדינה כפליטים. עקב זאת נחשב אסד לפושע מלחמה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים