שיתוף
תגובות
חדשות » רגבים: "הסכם הסולחה בין עבריין לניצב במשטרה, רוח גבית לחוקי השבט"
מעל החוק
תנועת רגבים תוקפת את החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת לאמץ מסמך סולחה ולהקל בעונשו של עבריין שירה לעבר ביתו של ניצב ג'מאל חכרוש, לשעבר ראש האגף למניעת פשיעה
גנבי אמל"ח | צילום: תנועת רגבים

בתנועת רגבים זועמים על החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת להקל בעונשו של עבריין שירה לפני כשנה לעבר ביתו של ניצב ג'מאל חכרוש, הנמצא בחופשת פרישה מהמשטרה, לאחר שהשניים חתמו לפני כחודשיים על הסכם סולחה.

כתב "הארץ" ג'וש בריינר פרסם הבוקר (חמישי) כי מסמך פשרה שימש את בית המשפט להקלה בעונשו של אוסאמה חטיב שירה לעבר ביתו של ניצב חכרוש, לשעבר ראש האגף למניעת פשיעה בחברה הערבית. "יחסי החברות, הקרבה והשכנות הטובה ביניהם חזרו לתקנם" כך לפי המסמך. אתמול גזר בית המשפט בנצרת 58 חודשי מאסר וקנס כספי ליורה.

ניצב בדימוס ג'מאל חכרוש, אשר נמצא לאחרונה בחופשת פרישה מהמשטרה, לאחר שתועד כי נמלט מזירת רצח תוך שהוא מדלג על גופת הנרצח, שימש כממונה על האגף לסיכול פשיעה ביישובים הערביים ומתגורר בכפר כנא. בליל ה-10 לספטמבר, אלמונים פתחו בירי לכיוון ביתו בזמן שבני המשפחה שהו בבית ונזק נגרם למבנה. כעבור חודשיים פורסם כי נעצר חשוד במעשה, תושב כפר כנא שטען כי הירי בוצע כאזהרה לניצב שהתערב בנסיון גישור בין שתי משפחות מסוכסכות בעיר.

"לא יכול להיות שניצב במשטרת ישראל אינו מחויב לחוקי המדינה" אומר מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת רגבים, "כאשר המשטרה משתפת פעולה עם "סולחות" במקום למצות את הדין עם עבריינים, ובית המשפט עוד מוסיף וחותם על כך, הם זונחים את החוק הישראלי ומאמצים דה-פקטו מערכת חוקית עוקפת, חוקי השבט. השר לביטחון פנים ומפכ"ל המשטרה ידעו לזעוק לאחר הירי כי זו הכרזת מלחמה על שלטון חוק, אך ההסכם הזה לא תורם לחיזוק המשילות אלא להחלשתה."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים