שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » רדיפת הטסים מאומן התבררה כעלילה קנטרנית
דרמה
הסיבה לביטול החקירה התבררה כי: "הבדיקה שלהם באוקראינה יצאה שלילית, וגם הבדיקה בנתב"ג יצאה שלילית" ומדובר בסך הכל ברדיפת שמם הטוב של הנוסעים
ערב ראש השנה באומן | צילום: paparazzza, שאטרסטוק

חקירתם של 150 שבים מאומן בגין זיוף מסמכי קורונה בוטלה במפתיע. הסיבה: "הבדיקה שלהם באוקראינה יצאה שלילית, וגם הבדיקה בנתב"ג יצאה שלילית". כך דווח בגלצ הבוקר.

כך האמת יצאה לאור הבוקר, ולביקורת הקשה מצד כלי התקשורת בישראל שהאשימו אותם בזיוף מסמכים בחזרתם מאומן לישראל לא היה בסיס, ומדובר בסך הכל ברדיפת שמם הטוב של הנוסעים.

כזכור, יממה אחרי ראש השנה הוזמנו לחקירה משטרתית קרוב ל-200 חוזרים מאומן, בהנחיית ראש הממשלה נפתלי בנט – צעד שעורר ביקורת רבה בקרב רבים, בטענה לאכיפה בררנית וחריגה. שבוע וחצי אחרי מתברר, כאמור, כי רבים מהמגיעים ארצה כלל לא היו חיוביים לקורונה.

לפני שבועיים עם חזרתם של המתפללים מאומן באוקראינה, פורסמה הודעה המכפישה את שמם של הנוסעים ובה נכתב "בהתאם להנחיית ראש הממשלה, המשרד לביטחון הפנים, משטרת ישראל והמטה לאכיפת תקנות הקורונה, אנו מעדכנים כי 117 שבים מאומן זומנו לחקירה בגין זיוף ומרמה 'והפצת מחלה, בנסיבות מחמירות'.

עוד הוסיפו בהודעה לפני כשבועיים: "‏כל הנוחתים המאומתים יתייצבו לחקירה במשטרת ישראל בתום עשרת ימי החלמתם, לכולם יפתחו תיקים פליליים והעבירות יטופלו בחומרה".

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "ההר הוליד עכבר, בנט צריך להתנצל, מיהר לפרסם הודעה נגד השבים מאומן על זימון לחקירה בגין זיוף, אבל כשהתברר שלא היה כלום ואחרי ששפך את דמם של השבים מאומן נעלם ולא התנצל בפניהם. בנט מוכיח שוב ושוב שהמריצה של ליברמן ממשיכה לשמש את הממשלה שמסיתה נגד חרדים והודעותיו המיותרות גורמות לשריפת זמנו היקר של הציבור בהתעניינות הודעות הכזב שהוא מפיץ".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. שיגישו תביעת ענק נגד המדינה על פגיעה בשמם הטוב ושידרשו התנצלות מהנוכל ומהשר שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים