שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רה"מ: "אני לא מתנצל, כי אין לי על מה"
בישיבת הסיעה
רה"מ: "אנחנו צריכים להיגמל מהניסיון להצטדק, זה לא יעזור, אנחנו צריכים להתמקד רק בעשיה שלנו, אני לא מתנצל כי אין לי על מה, לא שיניתי את הערכים שלי"
תגיות:
רה"מ בנט נואם במליאת הכנסת | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בישיבת הסיעה של ימינה נשא ראש הממשלה נפתלי בנט את הדברים הבאים ואמר: "אני רוצה לומר לכם משהו מהלב. אנחנו מתחילת הדרך תחת קמפיין פייק בעוצמות קשות ביותר. האופוזיציה מעלה הצעות חוק פופוליסטיות, כל הדברים שהם הזניחו ופחדו לטפל בהם משך שנים".

"אני מבין כמה זה קשה ומאתגר ברמה הרגשית והאישית, אבל אני מבקש מכם להתבונן במציאות, להרים את הראש מהטוויטר. צריך להגיד את האמת, הקמת הממשלה הזאת היא מעשה פטריוטי בצורה בלתי רגילה".

"אנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד על שום דבר. היינו מגיעים לעוד בחירות חמישיות ושישיות והקרע בעם והשיתוק המוחלט היה נמשך. הצלנו את מדינת ישראל".

"אין נושא שאנחנו נוגעים בו ולא מוצאים הזנחה. פשוט הזנחה כדרך חיים. מהנגב דרך מחירי מחירי הדיור ועד לביטחון. אנחנו מטפלים. צריך להסתכל על רוב מדינת ישראל שמיום ליום יותר מרוצים".

"אנחנו צריכים להיגמל מהניסיון להצטדק. זה לא יעזור. אנחנו צריכים להתמקד רק בעשיה שלנו, אני לא מתנצל כי אין לי על מה. לא שיניתי את הערכים שלי. אף אחד מאתנו לא עשה זאת".

"תראו מה עשינו בארבעה חודשים, הוצאנו את המדינה מסחרור, הוצאנו את המדינה מגל הדלתא. תראו מה קורה בעולם עם גל הדלתא. אנחנו מייעצים לכל העולם איך לצאת מזה. זה דבר נהדר ליחסי החוץ של ישראל. אנחנו הולכים להעביר תקציב עם חוק הסדרים חסר תקדים. אנחנו הולכים על מהלך של התעצמות, של בניין הכוח של צה״ל בהיקף שלא היה, אנחנו הולכים להתעצם כדי להיות מעל כל אויבנו".

"אגיד לכם משהו – הכסף שחסכנו בלי סגרים ילך לביצור היכולות הביטחוניות של מדינת ישראל לשנים. מיליארדים. ואני לא רוצה לפרט פה".

"מה הפשע שלנו? שהורדנו מחירים למען הציבור? שאנחנו נלחמים בפשיעה הערבית והקצנו לצורך זה 2.5 מילארד ש״ח? שאנחנו מורידים מחירים של עגלות, של בקבוקים, של מילקי?".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. דפוק היה דפוק נשאר,
    כמה אנשים הלכו לעולמם ???
    מה הוא מגיע בניצחון, חולה נפש!!
    הוא כישלון אחד גדול למדינת ישראל.

    מקווה שבקרוב ממש הןא יעוף,רק כבוד מענין אותו,גועללללל

  2. מה עם למעלה מ1000 מתים מקורונה בגלל המדיניות שלך
    מה עם המיליארדים שאתה נותן לערבים
    מה עם הקונסוליה האמריקאית בירושלים
    מה עם מכירת היהדות לרפורמים
    מה עם נטישת כל הערכים הציונים שבגינם הצביעו לך לחבריך!
    חברה תבדקו של בנט אין דמנציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים