שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רה"מ בנט החליט למנוע את הגעת בן גביר לשער שכם
חסר תקדים
ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אין לי כוונה לאפשר לפוליטיקה קטנה לסכן חיי אדם. לא אתן לפרובוקציה פוליטית של בן-גביר לסכן את חיילי צה"ל ואת שוטרי משטרת ישראל"
ח"כ בן גביר בהפגנה | צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה נפתלי בנט החליט בצעד חסר תקדים, למנוע את הגעתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר לשער שכם, זאת לאחר קריאת ח"כ בן גביר להגיע ולצעוד במצעד הדגלים הערב. למרות החסינות שקיימת לח"כ, לרה"מ הסמכות לשלול את החסינות.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אין לי כוונה לאפשר לפוליטיקה קטנה לסכן חיי אדם. לא אתן לפרובוקציה פוליטית של בן-גביר לסכן את חיילי צה"ל ואת שוטרי משטרת ישראל, ולהכביד על משימתם הכבדה ממילא. שוטרינו וחיילינו ימשיכו להתמקד בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל, בירושלים ובכל רחבי הארץ, וימשיכו להילחם בנחישות בטרור הפלסטיני. מצעד הדגלים השנתי יתקיים במועדו הקבוע – יום ירושלים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה להחלטת רה"מ בנט למנוע את הגעתו לשער שכם: "יממה לאחר שסגר את הר הבית ליהודים בהנחיית מועצת השורא, רה"מ בנט חילק את ירושלים באופן סופי ואוסר להניף את דגל ישראל. אחרי שהפקיר שוטרים ואזרחים הפך לדיקטטור שפוגע בחופש התנועה של חברי הכנסת, בניגוד לחוק חסינות חברי הכנסת בנט מנסה לעשות ספין על הגב שלי".

"אם לא יהיה מתווה מוסכם ותהיה פשרה בין המשטרה למארגנים, בכוונתי להגיע לשער שכם, בלי לשאול את בנט, בר לב, מועצת השורא והחמאס. נפגש בשעה חמש בכיכר ספרא".

מפלגת הציונות הדתית הגיבה: "אצל בנט, ראאד סלאח יכול לעלות להר הבית, אבל חברי כנסת יהודים לא יכולים להגיע לשער שכם. כך נראית כניעה מוחלטת למועצת השורא של האחים המוסלמים. חוקי מדינת ישראל קובעים שלחברי כנסת יש חסינות שמאפשרת להם להגיע לכל מקום שירצו".

"בנט עובד אצל מועצת השורא. הציונות הדתית אצל אזרחי ישראל. המשימה הראשונה של הממשלה הבאה שנקים בעזרת השם במהרה תהיה לשחרר את ירושלים, את הנגב ואת הדמוקרטיה הישראלית מידי התנועה האיסלמית ולהחיל את הריבונות הישראלית מחדש".

שלום עכשיו: "חייבים לעצור בכל דרך את חבורת הפירומנים שמנסה להבעיר את המזרח התיכון ולהצית מלחמת דת. על הממשלה להורות למשטרה למנוע את הפרובוקציה המסוכנת בשער שכם ולגלות אפס סובלנות מול מיעוט הזוי שפוגע בישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים