שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רה"מ בנט ו'ימינה' לא עוברים אחוז החסימה
סקר דיירקט פולס
העיתונאי והפרשן עמית סגל הוסיף פרשנות משלו: "במספרים האלה די בוודאות שראש הממשלה הבא הוא בני גנץ. לאף אחד אין ממשלה בלעדיו"
רה"מ נפתלי בנט | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

מפלגת ימינה של ראש הממשלה בנט חטפה ביקורות קשות על המהלך שגרם לנפתלי בנט להתמנות לראש ממשלה, וכעת נראה כי הקהל הביתי לא שוכח ולא סולח. זאת לפי הנתונים שעלו הבוקר מסקר מיוחד שהתפרסם הבוקר שקבע כי מפלגת ימינה לא עוברת את אחוז החסימה, זאת על רקע החיכוכים בין חברי ימינה.

על פי סקר דיירקט פולס הליכוד מוביל את רשימת המנדטים עם 35 מנדטים, יש עתיד 20 מנדטים, ש"ס עם 9, יהדות התורה 8, הרשימה המשותפת 7, כחול לבן 7, הציונות הדתית 7, העבודה 7, ישראל ביתנו 7, רע"מ 5, תקווה חדשה 4, מר"צ 4 וימינה כאמור, לא עוברת את אחוז החסימה. בגזרת הגושים: האופוזיציה עומדת על 59 מנדטים והקואליציה יחד עם הרשימה המשותפת 61.

בדיירקט פולס הוסיפו פרשנות לנתונים וכתבו: "צריך לציין כי כל הסקרים הפנימיים שאנחנו מבצעים לאורך החודשים האחרונים, מצביעים על כך שמפלגות ימינה ותקווה חדשה מצטמקות יחד ל- 7 מנדטים בלבד. לכל אחת מהן יש ציבור בוחרים נאמן של כ- 2 מנדטים, והשלושה הנותרים עוברים תכופות בין המפלגות. השבועיים הקשים האחרונים של ימינה, הביאו את אותם בוחרים לנדוד לתקווה חדשה, שאחרי מספר שבועות שוב מתייצבת על 4 מנדטים בסקרים שאנחנו עורכים.

אם תיצלח הקואליציה את העברת התקציב השבוע, יהיו לשתי המפלגות הללו בפרט – ולקואליציה בכלל – כשנתיים לנסות ולשקם את התמיכה בהן. כבר בימים הקרובים נדע האם תינתן להן ההזדמנות הזו".

העיתונאי והפרשן עמית סגל הוסיף פרשנות משלו: "במספרים האלה די בוודאות שראש הממשלה הבא הוא בני גנץ. לאף אחד אין ממשלה בלעדיו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים