שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רה"מ בנט חשף את נתוני הצלחת החיסון הרביעי
בסיור בשיבא
רה"מ בנט חשף כי "המחקר הראשוני לגבי המנה הרביעית מלמד שתוך כשבוע מקבלת החיסון הרביעי יש עלייה של כמעט פי 5 במספר הנוגדנים בדם"
בנט בסיור בשיבא | צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש הממשלה בנט חשף היום (ג') נתונים על החיסון הרביעי מהמחקר שמתבצע בבית החולים שיבא. "סופת האומיקרון הולכת וגדלה. המחקר הראשוני מלמד שתוך כשבוע מקבלת החיסון הרביעי יש עלייה של פי 5 במספר הנוגדנים בדם, החיסון הרביעי בטוח ועובד".

ראש הממשלה ביקר בחדר הבקרה של מחלקת הקורונה בבית החולים. במהלך הביקור הציגה פרופסור גילי רגב-יוחאי, מנהלת היחידה למניעה ובקרת זיהומים בשיבא, בפניו של בנט תוצאות ראשוניות מהמחקר שביצעה אודות המנה הרביעית של חיסון הקורונה.

״קנינו חמישה שבועות יקרים מפז, שבהם מדינת ישראל נערכה לסופת האומיקרון״, אמר בנט לאחר הביקור. ״הגל עכשיו ממש מזנק ואנחנו צפויים לרבבות מאומתים כבר בימים הקרובים. הבשורות הטובות הן שהחיסונים עובדים, ולכן מי שמתחסן ועוטה מסכה כראוי ככל הנראה לא יחלה קשה, וזה יעבור תוך כמה ימים. לכן, זה בידיים שלנו״.

לדברי בנט, בממשלה ״עושים הכל כדי לעמוד ביעד שלנו – לקיים את שגרת הכלכלה והמשק הישראלי ככל האפשר, תוך הגנה על הפגיעים ביותר בחברה: הבלתי מחוסנים – בעיקר ילדים; קבוצת המבוגרים מעל גיל 60, ואנשים עם מחלות רקע״.

על התוצאות של המחקר בחיסון רביעי אמר: ״אני שמח לבשר, יחד עם פרופסור קרייס ופרופסור רגב – המחקר הראשוני לגבי המנה הרביעית מלמד שתוך כשבוע מקבלת החיסון הרביעי יש עלייה של כמעט פי 5 במספר הנוגדנים בדם. ככל הנראה, זה יבטא רמת הגנה גבוהה הרבה יותר מאשר בלי אותה זריקה, גם ביחס להידבקות והדבקה וגם ביחס לתחלואה קשה. בעברית פשוטה – החיסון הרביעי בטוח, זה ודאי. החיסון הרביעי, בסבירות גבוהה מאוד, עובד״.

לבסוף סיכם ראש הממשלה: ״אני מאוד שמח שביומיים מאז ההכרזה על האפשרות לגשת לחיסון הרביעי, נרשמו כבר מעל 100,000 ישראלים להתחסן, או שכבר התחסנו. אתמול, מעל כ-20,000 מבוגרים. תנצלו את הזמן. אנחנו מפה, לומדים את הנתונים ונותנים אותם לכל העולם, ודרך העבודה המסורה שלכם מצילים חיים, לא פחות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים