שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » רה"מ בנט ימריא היום לביקור באיחוד האמירויות
לראשונה
המנהיגים ידונו בהעמקת הקשרים בין ישראל לאיחוד האמירויות, בדגש על הסוגיות הכלכליות והאזוריות שיתרמו לשגשוג, רווחה וחיזוק היציבות בין המדינות
מוחמד בן זאיד ונפתלי בנט | צילום: שגרירות ארה"ב - ממשלת הודו

ראש הממשלה נפתלי בנט, ימריא היום (א'), לביקור רשמי ראשון באיחוד האמירויות. רה"מ צפוי לפגוש מחר את יורש העצר של איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד.

המנהיגים ידונו בהעמקת הקשרים בין ישראל לאיחוד האמירויות, בדגש על הסוגיות הכלכליות והאזוריות שיתרמו לשגשוג, רווחה וחיזוק היציבות בין המדינות.

מדובר בביקור רשמי ראשון של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות.

כזכור, בחודש ספטמבר השנה נפגש ראש הממשלה בנט עם השר לענייני מדינה במשרד החוץ של איחוד האמירויות, ח'ליפה שאהין אלמרר, בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק, שם ציינו את יום השנה להסכמי אברהם.

בנט שוחח לראשונה עם יורש העצר של איחוד האמירויות, מוחמד בן זאיד, בחודש יולי השנה. במהלך השיחה הדגיש בנט כי הוא רואה חשיבות רבה ביחסים האסטרטגיים בין המדינות, אשר מתבטאים במגוון תחומים, והוסיף כי גישתה של איחוד האמירויות כלפי ישראל היא שינוי חשוב המהווה השראה למדינות ומנהיגים נוספים באיזור.

כמו כן, מוקדם יותר השנה חנך שר החוץ יאיר לפיד את השגרירות הישראלית החדשה באבו דאבי, וכינה את האירוע "רגע היסטורי". במקביל, קרא שר החוץ לכל מדינות האזור לפתוח בשיח עם ישראל. "ישראל מעוניינת בשלום עם שכניה, עם כל שכניה. אנחנו לא הולכים לשום מקום, המזרח התיכון הוא ביתנו. אנחנו פה כדי להישאר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים