שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רה"מ בנט: "נותרו 11 ימים – צאו להתחסן"
בקריאה לבני הנוער
"קורא להורים, ואני קורא לכל בנות ובני הנוער שיכולים להתחסן – צאו עכשיו להתחסן, לפני שכבר לא תוכלו", הקריאה באה בעקבות תום תוקף החיסונים שבמלאי
נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, בקריאה מיוחדת לבני הנוער בישראל: "נותרו 11 ימים, אנחנו במרוץ נגד הזמן – צאו להתחסן, אני קורא להורים, ולכל בנות ובני הנוער שיכולים להתחסן – צאו עכשיו להתחסן, לפני שכבר לא תוכלו".

להלן דבריו: "נערות ונערים יקרים, אני מבקש מכם לצאת כבר היום ולהתחסן כנגד הקורונה. החיסון גם ישמור על הבריאות שלכם, וגם ימנע מכם להחמיץ את כל ההנאות של החופש הגדול|.
 
"תראו, זן 'הדלתא' החדש של הקורונה משתולל ברחבי העולם. הוא מאוד מדבק והוא פוגע באנשים שלא מחוסנים – כלומר בכם, בני הנוער. יש מספיק חיסונים כרגע לכולם. אבל יש קאץ': התוקף שלהם עומד לפוג בקרוב ואז כבר לא יהיו לנו מספיק חיסונים זמינים לכולם. כלומר, יש חלון קצר של 11 ימים ואנחנו במרוץ נגד הזמן. התאריך האחרון בו יהיה אפשר להתחסן בחיסון הראשון הוא ה-9 ביולי, ושלושה שבועות אחר כך תקבלו את החיסון השני ואז יפוג תוקפם של החיסונים שיש לנו במלאי".
 
"לכן, אני קורא להורים, ואני קורא לכל בנות ובני הנוער שיכולים להתחסן – צאו עכשיו להתחסן, לפני שכבר לא תוכלו".
 
אני יודע כמה אתם רוצים להנות בקיץ, ואתם תוכלו. גם לי יש ארבעה ילדים בגילאים שלכם, וגם הם רוצים לבלות בקיץ. אנחנו לא רוצים להטיל על אף אחד שום מגבלה, לא על מסיבות, לא טיולים, לא קפסולות – כלום. אבל בשביל זה אתם צריכים לדבר עם ההורים שלכם ולצאת להתחסן כדי שיהיה לנו קיץ נפלא בלי סגרים ובלי הגבלות".
 
הוא סיים את דבריו "אני סומך עליכם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים