שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » רה"מ בנט נפגש לראשונה עם הרמטכ"ל כוכבי
אחרי התקיפה בעזה
ט עדכן את הרמטכ"ל כי ההחלטה על הארכת כהונתו לשנה רביעית, בהמשך להמלצת שר הביטחון בני גנץ, תועלה לאישור הממשלה בהקדם האפשרי
תגיות:
נפתלי בנט ואביב כוכבי | צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (רביעי), עם הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, בלשכת רה"מ בירושלים. בפגישה דנו השניים בתמונת המצב המבצעית והאתגרים הביטחוניים שעל הפרק. כמו כן, דנו בתהליך הפקת הלקחים ממבצע "שומר החומות".

בנוסף, שוחחו על חשיבות המשך מימוש התכנית הרב-שנתית 'תנופה'. ראש הממשלה בנט עדכן את הרמטכ"ל כי ההחלטה על הארכת כהונתו לשנה רביעית, בהמשך להמלצת שר הביטחון בני גנץ, תועלה לאישור הממשלה בהקדם האפשרי.

כזכור, מטוסי קרב תקפו הלילה מתחמים צבאיים של חמאס ששימשו כמחנות ואתרי מפגש של פעילי טרור בחטיבות חאן יונס ועזה – כך נמסר הלילה מדובר צה"ל. עוד הודגש כי "במתחמים שהותקפו התקיימה פעילות טרור".

בישראל הוסיפו כי "התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני התבערה לשטח ישראל. ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וישא בהשלכות לפעולותיו. צה"ל ערוך לכל התרחישים וביניהם חידוש הלחימה, למול המשך פעולות הטרור מרצועת עזה".

שר הביטחון בני גנץ קיים אמש "חיתוך מצב" עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש אמ"ן אלוף תמיר היימן, רח"ט מחקר תא"ל עמית סער וראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון זהר פלטי.

מארגון הטרור חמאס נמסר אמש בהתייחסות למצעד הדגלים כי "עמדת ההתנגדות והחלטותיה הכריחו את ישראל לשנות את תוואי מצעד הדגלים הרחק ממסגד אל-אקצא, לשנות את נתיבי הטיסות האזרחיות ולעבות את פריסת מערכות כיפת ברזל. זוהי הוכחה להשגת משוואת ההרתעה שהצבנו במערכה האחרונה והצלחתנו לכפות משוואה חדשה על ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים