שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » רה"מ בנט נפגש עם ראש המוסד ברנע
לראשונה
ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש היום עם ראש המוסד דדי ברנע, בלשכת רה"מ בירושלים, במהלכה קיבל רה"מ בנט סקירה מודיעינית על פעילות הארגון
נפתלי בנו ודדי ברנע | צילום: חיים צח /לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (שלישי), עם ראש המוסד דדי ברנע, בלשכת רה"מ בירושלים, במהלכה קיבל רה"מ בנט סקירה מודיעינית על פעילות הארגון.

ברנע אמר בטקס כניסתו לתפקיד כי "אתגרי הביטחון שלנו גדולים מאוד, ראש הממשלה (נתניהו, ח.פ.) הזכיר את זה, בראש הרשימה ניצבת איראן. צריך לומר בקול רם וברור, איראן פועלת, גם ברגע זה ממש, למימוש חזון הגרעין שלה, תחת מעטה הגנה בינלאומי. בחסות ההסכם וגם בלעדיו, בשקרים ובהסתרות איראן נמצאת בהתקדמות מתמדת לתכנית לייצור נשק להשמדה המונית".

"המציאות מחייבת אותנו להיערך כדי ליצור אופק חדש שיתאים לסדרי עולם שונים ברמה הגלובלית, האזורית והטכנולוגית. עוצמתו של המוסד הנה כעוצמת המשרתים בו. ההון האנושי שלנו זה אתם: אנשים חכמים, ערכיים, משימתיים. אתם מרכיבים את סוד עוצמתנו. אתם הסיבה לכך ששמו של המוסד הולך לפניו בעולם כולו, אתם המקור להצלחת מבצעינו וגאוותנו. אני שצמחתי בתוך הארגון, מכיר אתכם אחד אחד. אני רואה אתכם במטה, באימונים ובשטח. יודע שיש לעם ישראל כולו על מי לסמוך", דברי ברנע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים