שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רה"מ בנט נתפס משקר – הח"כים תקפו
נהפך לשגרה
בריאיון שערך רה"מ נפתלי בנט לגלי צה"ל הוא טען שישיבת חומש עומדת כיום במקומה, ופונתה בתקופת נתניהו כאשר סמוטריץ' היה בממשלה
רה"מ נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

בריאיון שערך רה"מ נפתלי בנט לגלי צה"ל הוא טען שישיבת חומש עומדת כיום במקומה, ופונתה בתקופת נתניהו כאשר סמוטריץ' היה בממשלה והוא (בנט) ישב באופוזיציה. בתגובה לכך תקפו מספר ח"כים את בנט היות ומדובר בשקר מפני שסמוטריץ' היה חבר מפלגתו של בנט וכיתד יתכן שהאחד היה בקואליציה והשני באופוזיציה.

"קודם כל, הישיבה עומדת במקומה. היא פונתה כמה וכמה פעמים במהלך השנים, לדעתי פעם אחרונה זה היה בממשלת נתניהו-סמוטריץ', כשהייתי באופוזיציה. קורא לכולם – כדאי שכולנו נקרר ונרגיע" אמר בנט לגל"צ.

ח"כ איתמר בן גביר מסר: "מעבר לסטירה הלוגית בדברי בנט (בצלאל לא היה שר כשבנט היה באופוזיציה) הרי שמהיכרותי עם בצלאל סמוטריץ, אין מצב שהוא לא היה עושה עניין מגירוש יהודים. בניגוד לבנט, בצלאל הוא איש עקרונות שוויתר על כיסא, כדי לא למכור את מדינת ישראל. בניגוד לבנט, ארץ ישראל חשובה לבצלאל. בקיצור בנט – תפסיק לשקר".

ח"כ בן גביר הוסיף: "בנט מכר את הנגב לאחים המוסלמים, פוגע בהתיישבות ולא מפנה את המבנים הבלתי חוקיים באל – ח'אן אל אחמר שבג"ץ פסק לפנותם".

ח"כ שמחה רוטמן בתגובה לראיונות בנט: "אני חשבתי שאני פריק של היסטוריה פוליטית, אבל אין לי מושג מתי קמה "ממשלת נתניהו סמוטריץ" ואיך הם העזו להשאיר את נפתלי בנט באופוזיציה? ולמה אף אחד לא סיפר לי שזה קרה?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים