שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » רה"מ בנט שוחח עם נשיא אוקראינה
שיחה המדינית שנייה
זלנסקי הזמין את בנט לבקר באוקראינה לרגל פתיחת האנדרטה בבאבי יאר בספטמבר הקרוב. רה"מ הודה לנשיא והזמינו להגיע לפתוח את מרכז החדשנות האוקראיני בירושלים
ולדימיר זלנסקי ונפתלי בנט | צילום: אריאל זנדברג - Oleh Dubyna, שאטרסטוק

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח הערב (רביעי) בטלפון עם נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, אשר בירך את ראש הממשלה לרגל כניסתו לתפקיד. המנהיגים סיכמו לקדם ולהגביר את שיתופי הפעולה בין שתי המדינות, בדגש על שיתופי פעולה טכנולוגיים.

הנשיא זלנסקי הזמין את רה"מ בנט לבקר באוקראינה לרגל פתיחת האנדרטה בבאבי יאר בספטמבר הקרוב. ראש הממשלה הודה לנשיא אוקראינה והזמינו להגיע לביקור בישראל ולפתוח את מרכז החדשנות האוקראיני בירושלים.

מדובר בשיחה המדינית השנייה שמקיים בנט מאז נכנס לתפקיד, הוא שוחח עם נשיא ארצות הברית ג׳ו ביידן שעות אחרי שנשמע אמונים בכנסת. ראש הממשלה הודה לנשיא ביידן על ברכותיו לרגל השבעת הממשלה החדשה, ועל מחויבותו ארוכת השנים למדינת ישראל וביטחונה.

רה"מ בנט ציין את הערכתו לנשיא ולתמיכתו בישראל במהלך מבצע שומר החומות, וציין כי הוא רואה בו חבר גדול של מדינת ישראל. המנהיגים הדגישו את חשיבות הברית בין ישראל לארה"ב, כמו גם את מחויבותם לחיזוק הקשרים בין המדינות ולשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל.

מלך מרוקו, מוחמד השישי, שלח היום אגרת ברכה לבנט וכתב כי "אני שמח לשלוח אליך ברכות חמות ואיחולי הצלחה לרגל היבחרך לראש ממשלת מדינת ישראל. אני מנצל את ההזדמנות הזו כדי להדגיש בפניך, כי ממלכת מרוקו נחושה להמשיך בתפקידה הפעיל ובמאמציה הטובים לקדם שלום צודק ובר קיימא במזרח התיכון, אשר יבטיח לכל עמי האיזור חיים זה לצד זה בבטחון, יציבות וידידות".

אגרת זו מצטרפת לשורת מנהיגים מרחבי העולם שבירכו את ראש הממשלה בנט לרגל כניסתו לתפקיד, בהם: נשיא רוסיה, נשיא אוקראינה, נשיא ארגנטינה, נשיא ברזיל, נשיא קזחסטן, נשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, יורש העצר וראש ממשלת בחריין, קנצלרית גרמניה, קנצלר אוסטריה, ראש ממשלת בריטניה, ראש ממשלת הודו, ראש ממשלת קנדה, ראש ממשלת איטליה, ראש ממשלת הונגריה, ראש ממשלת יוון וראש ממשלת מלטה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים