שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » ג'ונסון: "אנחנו צריכים לרוץ במהירות ישראלית"
חיסון הבוסטר
ראש ממשלת בריטניה ג׳ונסון אמר לשרה קארין אלהרר לפני המפגש עם רה"מ בנט: "הבנתי שהיה בלבול עם ההתנהלות אתמול. אני מאוד מתנצל על כך"
ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, בוועידת האו"ם לשינוי אקלים | צילום: חיים צח/ לע"מ
צילום: עומר מירון/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט נפגש היום (שלישי), עם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, בוועידת האו"ם לשינוי אקלים. ראש ממשלת בריטניה ג׳ונסון אמר לשרה קארין אלהרר: "הבנתי שהיה בלבול עם ההתנהלות אתמול. אני מאוד מתנצל על כך".

בפתח הפגישה אמר רה"מ בנט: "אני רוצה להודות לך על ארגון האירוע הבלתי נשכח הזה. הבאת את מנהיגי העולם, הראית מחויבות ונתת הזדמנות לכל אחד להעריך מחדש את המדיניות הלאומית ביחס לשינוי האקלים. אני יכול להגיד לך שבנוגע לישראל זה היה מהותי".

"עכשיו שינינו את המדיניות שלנו. לראשונה בהיסטוריה שלנו התחייבנו ל-0 פליטות עד שנת 2050 – and we mean business. זה היה קו פרשת המים עבורנו".

"אני רוצה להודות לך על ההתערבות המהירה באירוע המצער עם השרה קארין אלהרר. זו הזדמנות מלמדת עבור כולנו על החשיבות של נגישות לכולם. אני כ"כ גאה בשרה אלהרר, היא פשוט מדהימה. זה לא סוד שאתה חבר ענק של ישראל. אנחנו נדון באופן בו אפשר למנף את היחסים שלנו לשלב הבא".

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, אמר לרה"מ בנט, כי בריטניה צריכה ללמוד ממבצע חיסון הבוסטר בישראל. ג'ונסון אמר כי מבצע הבוסטר עוד מתנהל בבריטניה אבל עליהם לרוץ ב"מהירות ישראלית".

בתוך כך, ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום עם מזכ"ל נאט"ו, ינס סטולטנברג, בוועידת האו"ם לשינוי אקלים. זוהי פגישתו הראשונה של מזכ"ל נאט"ו הנוכחי, מאז נכנס לתפקיד בשנת 2014, עם ראש ממשלה ישראלי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים