שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רה"מ טעה בשמו של הלוחם, האב: "פחדן"
רגע של מבוכה
רה"מ בנט: "אני רוצה לדעת כרגע איפה יוסי מאושפז", ואביו מיהר לתקן: "בראל", והטיח בו "תבוא תבקר את החייל שלך, כבוד ראש הממשלה הנחמד, עוד מעט תשכחו אותו"
סמ"ר בראל שמואלי | צילום: משטרת ישראל

שיחת ראש הממשלה נפתלי בנט עם יוסי, אביו של בראל חדריה שמואלי שנפצע בתקרית בגבול רצועת עזה בסוף השבוע שעבר, מעוררת סערה כשנחשפה היום (שני) ברשתות החברתיות.

אביו של הלוחם הטיח בראש הממשלה: "מדוע יש את המחדלים האלו? אתה יודע ראש הממשלה, לא לירות, כן לירות, לקבל פקודה, מה זה?", אמר האב. "מה אתה מפחד? לא יודע לקבל החלטות? תתעורר. ממי אתה מפחד? מעבאס? אתה פחדן, תעשו משהו", הפציר בו אביו של בראל.

רגע של מבוכה לראש הממשלה נרשם במהלך השיחה כששאל בנט: "אני רוצה לדעת כרגע איפה יוסי מאושפז", ואביו מיהר לתקן: "בראל", והטיח בראש הממשלה "תבוא תבקר את החייל שלך, כבוד ראש הממשלה הנחמד, עוד מעט תשכחו אותו. הילדים שלנו הולכים, תתעוררו, תיקח אחריות ותתעורר".

הבוקר סיפרה בזעם ניצה שמואלי, אמו של בראל, על השיחה ב-103FM. בראיון בתכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב תקפה האם: "בנט התקשר באמצע הלילה ואפילו לא ידע את השם של הבן שלי".

"יש לי שיחה מוקלטת בין ראש הממשלה בנט לאבא של בראל הלוחם, בעזרת השם הבן שלי יקום על הרגליים, השיחה הזו תשודר בכל העולם, לא בישראל, בכול העולם", חשפה האם.

היא הוסיפה כי "אדון בנט התקשר ב־22:30 בלילה והוא שואל את אבא של בראל שקוראים לו יוסי 'מה שלום יוסי? איך הוא מרגיש?' הוא אמר לו, קוראים לו בראל, 'אה, סליחה. איך הוא מרגיש?' ראש הממשלה צריך להתקשר לשאול איך הוא מרגיש? איפה אתה? איפה? איפה הרמטכ"ל?".

לדבריה, "בנימין נתניהו צלצל אתמול ב־00:00 בלילה, שאלות וברכות ובכה בטלפון, בכה. כל פרט על הלוחם הוא יודע, שאלות על הניתוחים. אדון בנט לא יודע איך קוראים ללוחם, שאל באיזה בית חולים הוא. בושה וחרפה. בושה וחרפה".

הצטרפו ועקבו אחר

6 תגובות

  1. בנט פיון בלי עמוד שידרה.
    זאת בדיחה בכלל שהוא עומד בראש הממשלה.
    מדינה של מושחתים שמה שמעניין אותם זה לרפד את הכיסים שלהם.
    בנט מתנדנד כמו קנה רצוץ, מה אפשר לצפות מאדם ללא ערכים?
    מכר את הבוחרים שלו ומכר את נשמתו לשטן.
    ולבראל, יהי רצון שהשם ישלח לו רפואה שלמה ובמהרה.

  2. הכי מזעזע והכי מביש וביזיוני זה שבנט כלל שלא הקשיב לכל דבריו של האב!!! האבא חוזר לא פעם אחת על הטענות שלו, ובסוף אומר לבנט ״תענה לי על כך ״, ״ומה התשובה שלך לעניין הזה״. ובנט שלא הקשיב לו בכלל, עונה לו ״סליחה״ בכדי שיחזור על דבריו שוב. והאבא חוזר על שאלתו ״מה תגיד על כל זה״. ובנט שלא הקשיב ומנסה להעביר נושא כדי לא לענות, שואל ״היכן מאושפז יוסי״? פשוט, בושה, בושה, בושה, חובבנות לשמה. העיקר במסע הבחירות הוא בכל ערב חירטט לנו על סימונה מדימונה, על ליז מהאיטליז, ועל חרטיאל מאריאל, אותם פגש כביכול במהלך אותו היום. פשוט בושה. שיתפטר לאלתר. לא יכול להיות בראשות ממשלת ישראל יעמוד אדם חובבן, מהוסס, לא קשוב, ובלתי מקצועי בעליל.

  3. שה' יירחם ויחוס על ההורים הללו,
    שייתן להם כוחות להיות חזקים ולראות את בנם קם ממטת חוליו וחוזר לאיתנו הקודם בקרוב מאוד ב'ה!
    ושה' יצילנו וישמרנו מגזרות קשות ורעות ומידם של הרשעים הארורים שרוצים לאבד אותנו!
    והכי חשוב- שיוריד ממשלת זדון מארצנו ב'ה..
    שנה טובה לכל עם ישראל💝

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים