שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רה"מ נפתלי בנט שוחח עם מנכ"ל פייזר
מנה שלישית?
השניים שוחחו על אסטרטגיות להתמודדות עם הנגיף, בדגש על וריאנטים קיימים ועתידיים, וכן על האפשרויות לאספקת חיסוני פייזר נוספים לישראל
פייזר | צילום: lupmotion, שאטרסטוק

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח בימים האחרונים מספר פעמים עם מנכ"ל חברת פייזר, אלברט בורלא. בשיחותיהם, הודה ראש הממשלה בנט למנכ"ל פייזר על שיתוף הפעולה ההדוק בהבאת החיסונים למדינת ישראל.

השניים שוחחו על אסטרטגיות להתמודדות עם הנגיף, בדגש על וריאנטים קיימים ועתידיים, וכן על האפשרויות לאספקת חיסוני פייזר נוספים לישראל. בנוסף, שוחחו רה"מ ומנכ"ל פייזר על עסקאות אפשריות להחלפת חיסונים בין ישראל למדינות שונות. המגעים מתנהלים בהובלת משרד הבריאות, משרד החוץ והמטה לביטחון לאומי (מל"ל).

ראש הממשלה ומנכ"ל פייזר שומרים על קשר טלפוני רציף ופועלים יחד כדי לקדם את הבאת החיסונים ולהגן על בריאותם של אזרחי ישראל.

בתוך כך, משרד הבריאות ימליץ לאנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה לקבל את המנה השלישית של החיסון נגד קורונה.

כזכור, בפתח ישיבת הממשלה קרא היום ראש הממשלה נפתלי בנט: "תעטו מסכות במקומות סגורים, זה עובד. החיסון הכי טוב נגד הקורונה זה המסכות, הן פועלות".

"בשבוע האחרון יש עלייה בקצב הנדבקים בקורונה. כחלק מלקחי העבר, אנחנו לא ממתינים כדי להגן על בריאותם של אזרחי ישראל. צריך להבין – ברחבי העולם זן הדלתא משתולל, בקצב הפצה גבוה לאין ערוך מכל הזנים הקודמים, ואנחנו מתכוונים לשמור על אזרחי מדינת ישראל. לכן, היעד שלנו הוא: מקסימום שמירה על אזרחי ישראל, מינימום פגיעה בחיים הרגילים של אזרחי ישראל".

"בשביל להמשיך בזה, אנחנו צריכים את שיתוף הפעולה שלכם, אזרחי ישראל. בשבוע שעבר אנחנו קראנו לנוער בגילאי 12-16 להגיע להתחסן ואני שמח לבשר שכבר 100,000 בני נוער בגילאים אלה התחסנו בזריקה הראשונה".

"הקצב היומי של בני הנוער זינק פי 6 תוך שבוע, פה צריך להודות לשר הבריאות בעניין. אבל, זה לא מספיק. שעון החול הולך ואוזל – כל מי שעוד לא התחסן מתבקש לקבוע כבר היום תור. החיסונים עובדים. החיסון השני הוא קריטי נגד הזן החדש, זן הדלתא – וזה עובד. יש 5 ימים שנותרו לקבלת הזריקה הראשונה כדי שנוכל לנצל את המנות הקיימות שפג תוקפן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים