שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » 'טבע' מצטיידת במקררי ענק לאחסון החיסונים
הקורונה בישראל
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיירו במתקנים שעתידים לאחסן את חיסוני הקורונה • נתניהו: "אנחנו בדרך ליציאה מהמגפה"
אדלשטיין ונתניהו בסיור | צילום: אלעד מלכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר עם שר הבריאות יואל (יולי) אדלשטיין ב'טבע' ו'סלא' שעתידים לאחסן את חיסוני הקורונה במקררים עם יכולת קירור של עד מינוס 80 מעלות.

ראש הממשלה אמר בפתח דבריו: "אנחנו כאן כדי לראות את כל יכולת האספקה והשימור של חיסונים בטמפרטורות נמוכות ואחר כך הבאתם אל אזרחי ישראל. יש פה מפעל ברמה עולמית שיכול לקלוט את מיליוני החיסונים שאנחנו מביאים כדי לסיים את המגפה. אנחנו בדרך ליציאה מהמגפה. פה לא רואים את האור בקצה המנהרה אלא אבוקה גדולה מאוד".

נתניהו הוסיף כי "בשבוע הבא שר הבריאות יביא צוות מקצועי שיציג לי ולשר הביטחון את אופן חלוקת החיסונים". לדבריו, "יהיו לנו מיליוני חיסונים לכל אזרח בישראל שיחפוץ בכך יותר מפעם אחת. ממה שאני רואה כאן אין לנו שום מגבלה לוגיסטית לשימור ההקפאה, וחלוקה של החיסונים הללו זו בשורה מאוד חשובה לסיום המגפה במדינת ישראל".

שר הבריאות אדלשטיין הוסיף ואמר, כי "הסיור הזה הוא חלק מתהליך שהתחיל לפני כמה חודשים בעבודה מסורה של מספר אנשים כדי להביא לאזרחי ישראל את החיסונים המיוחלים. ברגע שחותמים על החוזה העבודה לא מסתיימת אלא מתעצמת. אנחנו מאוד שמחים שיש לנו פרטנרים כמו טבע וסלא על מנת שייצא לפועל. זה לא רק אור בקצה המנהרה אלא מסלול שאנחנו נמצאים בו. אבל על מנת להגיע לשם צריך לזכור שיש כמה חודשים לא פשוטים לעבור ורק בשת"פ עם הציבור נוכל לחיות חיים סבירים לצד הקורונה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים