שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רובינשטיין: "ב"ב תהיה פיילוט לשאר הערים"
באישור גדול"י
ראש העיר חידד את המסר: "אנחנו עושים עכשיו פיילוט עם פיקוד העורף בנוגע לפתיחת שנת הלימודים, מי שהיה חולה יוצא מהמשוואה של הבדיקות במוסדות החינוך"
אברהם רובינשטיין - ר"ע בני ברק | צילום: צילום מסך

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, התראיין היום (ראשון) לרדיו החרדי 'קול ברמה'. במהלך הראיון ראש העיר התייחס למבצע החיסונים שנערך בעיר: "בצל תחלואת הקורונה אנחנו מוכנים לעשות הכל בשביל שהלימודים יתחילו. פנו אליי וביקשו ממני שבני ברק תהיה פיילוט לשאר ערי הארץ בתחום פתיחת מוסדות חינוך, אנחנו מקבלים כל רעיון שרוצים, גדולי ישראל אישרו".

כזכור במהלך סוף השבוע דווח בחדשות 12 כי שרת הפנים איילת שקד מתכוונת לפנות לראשי הרשויות החרדיות ולבקש מהם לערוך מבצעי התחסנות במוסדות החינוך החרדיים שיתחילו ללמוד השבוע. אם זה יהיה אפקטיבי אפשר להעריך שזה יתרחב למערכת החינוך כולה.

רובינשטיין חידד את המסר בראיון: "אנחנו עושים עכשיו פיילוט עם פיקוד העורף בנוגע לפתיחת שנת הלימודים, מי שהיה חולה יוצא מהמשוואה של הבדיקות במוסדות החינוך. אנחנו מנסים לעשות הכל כדי שהלימודים יתקיימו כסדרם".

"סגר בחגים זה לא דבר נכון, פשוט לא יעלה על הדעת. בחודשים יולי אוגוסט היה פה הפקרות, צעקנו על זה שלא חוסמים פה את ייבוא הקורונה. עכשיו הם רוצים שהציבור החרדי ישלם על הכשלים שלהם. אני לא בטוח שהציבור יקיים סגר כזה" טען רובינשטיין.

בתוך כך העיתונאי ישראל כהן מדווח ב'קול ברמה' כי שרת הפנים איילת שקד שיבחה בשיחות סגורות את התגייסותם של ראשי הרשויות החרדיות למבצע ההתחסנות ואמרה "הם נרתמים מעל ומעבר, אנחנו נותנים להם עזרה גם של משרד הבטחון ויהיו ניידות של מד״א במטרה לחסן כמה שיותר מהתלמידים והתלמידות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים