שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רוטמן לאורבך: "אין לך זכות ליילל על הנסיבות"
בחירת השופטים
ח"כ ניר אורבך התייחס בריאיון לבחירת השופטים ואמר כי "בנסיבות האלה, זה מה שאפשר". ח"כ רוטמן הגיב לדבריו ואמר "אתה יכול לשנות את הנסיבות הללו בכל רגע"
ניר אורבך | צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר סיעת ימינה ח"כ ניר אורבך התראיין הבוקר לתוכנית רדיו בגלי צה"ל והתייחס בין השאר לנושא ההתיישבות הצעירה וחיבורם לחשמל, ועל נושא הוועדה לבחירת שופטים שתתכנס היום (שני) כדי לבחור שופטים.

בנושא ההתיישבות הצעירה אומר אורבך: "אנחנו פועלים על מנת לחבר את ההתיישבות הצעירה לחשמל. כדי להחיל חוק ביהודה ושומרון לא חייבים חקיקה ראשית, אפשר גם דרך צו של אלוף צה"ל. אנחנו בדיונים מתקדמים מול משרד המשפטים ומשרד הביטחון".

על בחירת השופטים הוא אומר: "ברור שהייתי שמח אם יותר שופטים היו שמרנים – אבל המגמה חיובית. יוצאים מביהמ"ש ארבעה שופטים אקטיביסטים, ויחליפו אותם רק שניים. בנסיבות האלה, זה מה שאפשר".

ח"כ שמחה רוטמן, חבר הוועדה לבחירת שופטים, הגיב לדברי ניר אורבך: "בנסיבות האלה, זה מה שאפשר" אמר התנין בעודו מזיל דמעות. ניר אורבך, אתה האצבע ה-61.

"אין לך זכות ליילל על הנסיבות. אתה נותן לנסיבות הללו נשמה. אתה בראת. אתה יצרת. אתה נפחת בקואליציה הזו את חייה, ואתה יכול לשנות את הנסיבות הללו בכל רגע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים