שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » רויאל קריביאן משיקה קרוזים מנמל חיפה
למחוסנים ומחלימים
במהלך עונת הקיץ והחגים החברה תבצע הפלגות למחוסנים ומחלימים ליעדים שונים ביוון ובקפריסין. מכירת הכרטיסים תחל ב-9 במרץ. על הספינה יופעל בית כנסת
רויאל קריביאן | צילום: Mia2you, שאטרסטוק

ענקית הקרוזים רויאל קריביאן העולמית תפעיל קרוזים למחוסנים ולמתחסנים מנמל חיפה, כך דיווחה לבורסה קשרי תעופה. על פי ההודעה, "החל מחודש מאי הקרוב ולאורך עונת הקיץ והחגים, עד לסוף ספטמבר, תפעיל החברה מסלולי שיט של שלושה עד שבעה לילות מנמל חיפה לאיים האייקונים של יוון וקפריסין בספינת הפאר האודיסי אוף דה סיז (Odyssey Of The Seas)".

כידוע, ענף התעופה והקרוזים העולמי נפגע אנושות במהלך משבר הקורונה, בעיקר בשל העובדה שספינות הקרוז הן מעין "איים מבודדים" והימצאו של חולה על הסיפון שאינו מטופל כראוי עלולה להפוך את הספינה לנגועה.

לפי הדיווח לבורסה, ההפלגות ישווקו באמצעות סנורמה שירותי תיירות, חברה בת בבעלות של קשרי תעופה ומחזיקה בזיכיון השיווק של רויאל קריביאן.

בהודעה שפרסמה החברה נכתב עוד כי "רויאל קריביאן דואגת להציע חופשות בריאות ובטוחות כך שאורחי הספינה יכולים לעלות עליה ללא חשש. בשיתוף עם רשויות הבריאות והתיירות בישראל, הקרוזים מחיפה יהיו הראשונים להציע שיט עבור מחוסנים ומחלימים – מהאורחים ועד אנשי הצוות. בהמשך, רויאל קריביאן תרחיב על אמצעי בריאות ובטיחות נוספים שיוטמעו על ידי ישראל".

ההפלגות בנות שלושה עד שבעה לילות נושאות בפוטנציאל ל-50 אלף נוסעים ב-25 עד 30 הפלגות אשר יבוצעו ביוני עד אוקטובר 2021. מחזור המכירות הוא כ-50 מיליון דולר ברוטו. הספינה תצא מנמל חיפה ב 2 ביוני והמחיר יחל ב-600 דולר.

אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, אמר כי "מדובר באירוע היסטורי ומרגש בקנה מידה לאומי. העובדה שרויאל קריביאן בחרה בישראל היא תעודת כבוד ענקית, וברכה גם לעשרות אלפי הישראלים שיוכלו ליהנות מהספינה החדשה והמפנקת ביותר בעולם, וגם בשורה לכלכלה הישראלית שתיהנה מפירות שיתוף הפעולה עם חברת שיט החשובה והמשמעותית ביותר בעולם שתשיק את פעילותה מחיפה, ישראל".

נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן העולמית, מייקל ביילי, אמר: "אנחנו נרגשים להפליג לראשונה מישראל. התכוננו לאירוע הזה כבר הרבה זמן, ואנו מעריכים מאוד את ממשלת ישראל על שיתוף הפעולה והביטחון בנו, ושמחים על האפשרות להיות חברת השיט הראשונה בעולם שמאפשרת נופש על 'אי ימי ירוק'. אני בטוח שזוהי רק ההתחלה בדרך להחזרת התיירות העולמית".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס גם הוא להודעת החברה, בירך עליה ושב והזכיר את מבצע החיסונים הגדול בישראל. "אני גאה בכך שישראל תהיה המדינה הראשונה בעולם שממנה תצא ספינת הדגל החדשה של תאגיד השיט הענק רויאל קריביאן", אמר נתניהו, "זו הבעת אמון משמעותית במדיניות שלנו. מדובר באירוע כלכלי, תיירותי ותדמיתי חשוב למדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים