שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם רכב פרטי
ליד ביתר
התאונה אירע בכביש 375 סמוך לביתר עילית. הכוננים העניקו סיוע ראשוני ל-2 נשים שהיו ברכב, ופינו אותם לביה"ח שערי צדק במצב קל
תגיות:
זירת תאונה. אילוסטרציה | צילום: דוברות איחוד הצלה

תאונת דרכים קשה בין רכב פרטי לאופנוע בכביש 375 סמוך לביתר עילית. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע גבר כבן 27 לאחר שנלכד בין גלגלי הרכב. כמו"כ העניקו סיוע ראשוני ל-2 נשים שהיו ברכב, ופינו אותם לביה"ח שערי צדק במצב קל.

פראמדיק מד"א אראלי לוי סיפר: "הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב הפרטי. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של הכיבוי, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. 2 נשים מהרכב הפרטי טופלו במקום ופונו לבי"ח כשמצבן קל".

רמי דוייב חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. ביצענו החייאה על רוכב האופנוע שנלכד תחת הרכב וחולץ ע"י צוותי כיבוי במצב אנוש. למרבה הצער נקבע מותו בזירה בתום מאמצי ההחייאה".

מהמשטרה נמסר כי במוקד המשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים קטלנית שאירעה על כביש 375 עוקף חוסאן בין רכב פרטי לאופנוע. מותו של רוכב האופנוע נקבע במקום. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים