שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » רוכש אנונימי רכש 5 מגרשים ב -130 מיליון ₪
הרצליה פיתוח
רוכש אנונימי רכש 5 מגרשים צמודים בשכונת הרצליה פיתוח תמורת כ־130 מיליון שקל • על פי הערכות מדובר באיש העסקים היהודי משה קנטור, בעל השליטה בחברת הדשנים אקרון
תנופת בנייה בהרצליה פיתוח | צילום: defotoberg, שאטרסטוק

עסקת ענק בהרצליה פיתוח: רוכש אנונימי רכש 5 מגרשים צמודים בשכונה היוקרתית תמורת כ-130 מיליון שקל, כך דווח ב'כלכליסט'.

חמשת העסקאות נחתמו עם בעלים שאינם קשורים זה לזה והעסקאות בוצעו בספטמבר ובאוקטובר על ידי אותו רוכש, כאשר על פי הערכות מדובר או בממשלת האמירויות שקונה את המגרשים לטובת השגריר שיגיע בעתיד הקרוב או באיש עסקים ממוצא רוסי.

בסביבת המגרשים, ברדיוס של קילומטר בלבד, ממוקמים בתי מגורים של שגרירי ספרד, צ'כיה, אוסטרליה ומדינות רבות נוספות.

למרות הערכות שהמגרשים נקנו למטרת הקמת בית שגריר איחוד האמירויות, במשרד החוץ הישראלי לא מכירים עסקה כזאת והדבר מחזק את ההערכה כי מדובר באיש העסקים והפילנתרופ היהודי-רוסי משה קנטור, בעל השליטה בחברת הדשנים אקרון שנסחרת בבורסות מוסקבה ולונדון לפי שווי של כ־3 מיליארד דולר.

ככל הנראה בכוונת הרוכש ליצור איחוד בין המגרשים ולהרוס את מרבית המבנים שעליהם, במטרה להקים אחוזה מפוארת במקום. מבדיקה שערך 'כלכליסט' עולה כי לפחות חלק מהמוכרים לא היו מודעים לעסקאות שבוצעו בשכנות להם על ידי אותו רוכש. עוד עולה מהבדיקה, כי הרוכש ממשיך לנהל מגעים בימים אלה לרכישת מגרשים סמוכים נוספים.

יצויין, כי זו לא הפעם הראשונה שבהרצליה פיתוח מתנהלת עסקה מסוג זה, לאחר שביוני האחרון בוצעה רכישה בעלת אופי דומה, כאשר נרכשו 4 חלקות צמודות באזור, בשטח כולל של 9.5 דונם, תמורת 220 מיליון שקל, לצורך הקמת בית מגורים מפואר לאוליגרך רומן אברמוביץ'.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים