שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רומן ברודסקי הוא הישראלי שנהרג באוקראינה
טעות בזיהוי
רכבו נורה באש חיה ע"י מליציות אוקראיניות לאחר ששיירת הרכבים בה נסע נחשדה כחיילים צ'צ'נים שהגיעו לעזרת צבא רוסיה. רומן ז"ל בן ה-37 נשוי ואב לשניים
רומן ברודסקי ז"ל | צילום: תמונה נרות: New Africa, שאטרסטוק. תמונה רומן: פייסבוק

אמש בשעות הלילה המאוחרות הותר לפרסום כי רומן ברודסקי הוא האזרח הישראלי שנהרג מאש ההפגזות בעת שנמלט בשיירת רכבים מקייב למעברי הגבול ע"מ להצטרף לאוטובוסים שהעמידו אנשי משרד החוץ.

רכבו נורה באש חיה ע"י מליציות אוקראיניות לאחר ששיירת הרכבים בה נסע נחשדה כחיילים צ'צ'נים שהגיעו לעזרת צבא רוסיה. רומן ז"ל בן ה-37 נשוי ואב לשניים התגורר בשנים האחרונות באוקראינה. נעשים מאמצים להביא את גופתו לישראל לצורך קבורה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט ספד: "קיבלתי בצער את הבשורה הקשה על מותו של רומן ברודסקי, אזרח ישראלי, באוקראינה. בשם כל אזרחי ישראל, אני רוצה לשלוח תנחומים לאשתו, לילדיו ולמשפחתו של רומן ז"ל, בארץ ובאוקראינה. אנו ממשיכים לעשות הכל כדי לסייע לישראלים לשוב הביתה".

אלכסנדר קונסטנטינובסקי, חבר של רומן ברודסקי ז"ל שנסע בשיירת הרכבים בגל"צ: "התקדמנו לכיוון מולדובה, ראינו בחדשות שיש אור ירוק לתושבי קייב לעזוב אז לקחנו מזוודות ויצאנו לדרך. התחילו לירות עלינו, נתנו גז. ירו 10 כדורים לדלת ימין של הרכב שהייתי בו, מי שישבה לידי לא נהרגה בנס".

החבר זעק: "בבקשה, אל תתנו לנו ללכת כצאן לטבח. אנחנו לא רוצים למות, אני שירתי בצבא ועדיין משרת את מדינת ישראל. אנחנו יכולים למות פה בכל רגע, אתמול זה רומן – היום זה אני".

"הוא חף מפשע, לא רצינו לעשות שום דבר רע. רק רצינו לעזוב. לא יודעים מה נעשה היום, זה לנסוע כצאן לטבח, לחזור לקייב ולמות. פשוט להמשיך את הנסיעה הזו ולספוג עוד אבידות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים