שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » רון קובי דורש לשוב לראשות העיר טבריה
התקווה האחרונה
לטענת ראש העיר לשעבר, מינויו של בועז יוסף שהיה חבר בצוות השימוע לפני פיטוריו לתפקיד יו"ר הוועדה הקרואה, מעלה חשד לניגוד עניינים ומהווה עילה לביטול השימוע
מבט מהאוויר לעיר טבריה | צילום: Richie Chan, שאטרסטוק

התפתחות בפרשת פיטוריו של ראש עיריית טבריה לשעבר רון קובי והקמת הוועדה הקרואה בעיר: ביממה האחרונה פנה קובי לשר זאב אלקין, באמצעות עורכת דינו דפנה הולץ-לכנר, בדרישה לבטל את ההליך שלטענתו התנהל בהליך לא חוקי.

כזכור, השר אלקין מונה מטעם שר הפנים אריה דרעי לנהל את הליך השימוע קדם פיטוריו לאחר שלא הצליח להעביר תקציב בהיעדר רוב קואליציוני במועצת העיר.

לטענת קובי, העובדה כי מי שמונה לעמוד בראש הוועדה הקרואה בעיר הוא בועז יוסף, שהיה חבר חבר בצוות השימוע לתפקיד ראש הוועדה הממונה בטבריה, היא לכשעצמה מהווה עילה לפסילת השימוע וחזרתו לכהן בתפקיד שנלקח ממנו. "דרעי היה מנוע מלמנות את יוסף לתפקיד בשל ניגוד העניינים בו הוא מצוי מול הפרשה", טוען קובי.

במכתב שלחה עו"ד הולץ-בלכנר נכתב: "פנייה דחופה זו נשלחת אליך לאור ההתפתחות הדרמטית שארעה לפני שבועיים ימים בדיוק, כאשר שר הפנים, אשר היה מנוע מלעסוק בעניינו של מרשי כאמור, החליט על מינויו של חבר בצוות השימוע, בועז יוסף, לתפקיד ראש הוועדה הממונה בטבריה".

לדבריה, "התפתחות זו מציגה באור בהיר, חדש וחד משמעי, את כל המהלך שקדם להפסקת כהונתו של מרשי כראש עיריית טבריה, והיא מהווה הוכחה ניצחת לנכונות טענות מרשי וחברת סיעתו, הגב’ ברזילי, כפי שהועלו באופן נחרץ במהלך השימוע, בדבר קיומו של פגם מהותי היורד לשורשו של עניין בהליך השימוע שהתקיים, וזאת בשל ניגוד עניינים בו היה מצוי חבר הצוות, הממונה על המחוז, בועז יוסף".

יצוין, כי בפוסט שהעלה כתב קובי: "דרמה, תיבת פנדורה משפטית שנפתחה בטבריה. מסתבר ששימוע ההדחה שנערך לרון קובי ראש העיר הקודם היה פסול מתחילתו תוך ניגוד עניינים. עורכת הדין דפנה הולץ לכנר שלחה הערב מכתב לפני מיצויי הליכים ובו דרישה לבטל את השימוע".

קובי מאשים, כי "שר הפנים אריה דרעי מינה ליו״ר הועדה הממונה את בועז יוסף, אשר היה גורם דומיננטי מאד בכל הליך ההדחה והשימוע. השר אריה דרעי מצפצף בדרכו שלו על כל החוקים המינהליים האפשריים, כל מטרתו להפוך את טבריה לעיר תיירות חרדית".

"השר אלקין הפך לחותמת גומי גמישה של אריה דרעי, עוד אבן ונדבך במכירת המדינה לסיעות החרדיות. טבריה נלחמת על עתידה. העיר הזו נשדדה מהתושבים שלה", כתב קובי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים