שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » רופאים שאושפזו התעוררו כשעורם שחום
קורונה במבוכה
עולם הרפואה כמרקחה: 2 רופאים סיניים שטיפלו בחולי קורונה, נדבקו אף הם ואושפזו בבית החולים • תרופה שהוזרקה להם בטעות הפך את גוון עורם מבהיר לשחום והדהימה את עולם הרפואה
עורו הפך לשחום בעקבות טעות בטיפול קורונה | צילום: שימוש לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

נגיף הקורונה covid19 אמנם נמצא עדיין בתהליך למידה, כאשר עולם הרפואה מנסה כל העת ללמוד אודותיו יותר ויותר, מתוך מטרה לגלות הכרות מרבית עם הנגיף. מה שצפוי להוות מרכיב חשוב בתהליך הרכבת התרופה המיוחלת שתביא סוף סוף למיגור הסכנה הכלל עולמית שמרחפת בימים אלו.

אלא שאת הדבר הבא אפילו המומחה הבכיר מכל אנשי הרפואה הבוחנים את הנגיף, על שלל היבטיו, לא העלה או שיער בדעתו. היו אלו שני רופאים מסין ד"ר יי פאן קרדיולוג וד"ר הו ויפנג אורולוג. הרופאים, בשנות ה 40 לחייהם, עובדים בבית החולים המרכזי בעיר וואהן ובמסגרת עבודתם העניקו טיפול רפואי לחולי קורונה, נדבקו אף הם בנגיף ואושפזו בבית החולים במצב קשה. השניים, שהורדמו והונשמו, הופתעו כשהתעוררו למראה צבע עורם שהשתנה.

חקירה קצרה בקרב אנשי הצוות העלתה כי אל דמם של השניים הוזרקה בטעות תרופה בשוגג וככל הנראה זו התוצאה שהתקבלה.

עורו הפך לשחום בעקבות טעות בטיפול קורונה | צילום: שימוש לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

בבית החולים סירבו לחשוף מהי התרופה שקיבלו השניים, אך הבהירו כי מדובר ככל הנראה בפגיעה משמעותית בכבד שהיא זו שהביאה לתהליך שינוי צבע עורם. לדברי רופאי בית החולים, עם החלמתם והשיפור הצפוי בפעילות הכבד, צפוי צבע העור של השניים לחזור לגוונם המקורי.

לדברי ד"ר יי פאן, "רק כשהתעוררתי ושבתי להכרה סיפרו לי מה אירע. מיד כשהתוודעתי למצבי החל מלווה אותי פחד, דאגה וסיוטים. אני תקווה שאעבור את תהליך ההחלמה בשלום". ד"ר הו ויפינג, שהיה מאושפז יותר משלושה חודשים, שב לאיתנו בהדרגה כאשר מצוות בית החולים נמסר, כי רק בתחילת החודש הנוכחי חזר אליו כח הדיבור שניטל ממנו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים