שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "רוצה יועמ"ש שלא יהיה חזק יותר מרה"מ"
הניצחון הדתי
סמוטריץ': "ההישג הזה הוא חיבור של האחדות. זכינו לאחדות גדולה מאוד – בציונות הדתית, עם ציבור חרדי גדול, עם חסידי חב"ד, עם עולם גדול ונהדר של תשובה"
החגיגות במטה מפלגת הציונות הדתית

על רקע תוצאות המדגמים שהעניקו למפלגה שבעה מנדטים, במטה הציונות הדתית בעיר מודיעין חגגו אמש את הניצחון. יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' אמר בנאום הניצחון כי "ההישג הזה הוא חיבור של האחדות. אנחנו מקווים שהתוצאות הכלליות יבשרו על רוב למחנה האמוני של מדינת ישראל, ושנוכל להקים ממשלה. זכינו לאחדות גדולה מאוד – בציונות הדתית, עם ציבור חרדי גדול, עם חסידי חב"ד, עם עולם גדול ונהדר של תשובה".

מספר 3 ברשימת הציונות הדתית, יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר, מי שבמהלך שתי המערכות האחרונות לא עבר את אחוז החסימה, אמר בנאום הניצחון: "אני לא מאלה שאומרים משהו אחד לפני הבחירות ואחר כך משהו אחר. אני מעוניין ברפורמה במערכת המשפט, אני רוצה בית משפט אבל גם יועץ משפטי שלא יהיה חזק יותר מראש הממשלה".

בן גביר מנה בנאומו את "חלומותיו" לקדנציה הקרובה: "שמערכת המשפט שלנו תעבור רפורמה. שחיילי צה"ל יחיו במדינה שנותנת להם גיבוי. שתושבי הדרום יחיו בלי פרוטקשן ובלי הטרדות. שתוקם ממשלת ימין שתפעל למען הזהות היהודית של המדינה. ושהשליחות תפעל למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

"יש לי הרבה חלומות, ובעזרת ה' אני מקווה שבקרוב תקום כאן ממשלה שבאמת לא רק תדבר, אלא גם תעשה. אנחנו קרובים מאוד מאוד לחלום הזה. אני מאמין בעם ישראל וארץ ישראל, ואני מאמין שבעזרת ה' תקום פה ממשלה שתגשים את כל החלומות הללו", אמר הח"כ לעתיד איתמר בן גביר.

חברת הכנסת החדשה אורית סטרוק, מקום 5 במפלגת הציונות הדתית, אמרה הערב במטה המפלגה כי: "הדרך שלנו ניצחה. ראינו לאורך כל הקמפיין שיש ציבור גדול ששמח להרים את הראש, ולא לוותר. המטרה כעת היא הסדרת ההתיישבות הצעירה ועבודה על האיזון במערכת המשפט". סטרוק הוסיפה כי לדעתה נפתלי בנט יצטרף למשלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים