שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » ריינאיר השתלטה על נתב"ג עם 11% שליטה
תנופת הלואו קוסט
הלילה (ד') שיווקה החברה מבצע מטורף ל24 שעות ליעדים נאפולי, ונציה, בארי, טורינו, סופיה, פאפוס, סלוניקי, מלטה, בוקרשט, מדובר באלפי כרטיסי טיסה נמכרים ב-5 אירו
מטוסי ראיינאייר | צילום: Piotr Mitelski, שאטרסטוק

חברת התעופה ריינאיר השתלטה על נתב"ג. בחודשים האחרונים חברת הלואו קוסט הכי פופולארית בנתב"ג היא ללא כל ספק חברת ריינאיר, שסיימה את חודש אוקטובר עם נתח שוק של כ-11% בסך הפעילות בנתב"ג.

החברה הפעילה 750 טיסות על הקווים שלה מישראל, הטיסה 86,458 נוסעים. ממוצע של כ-115 נוסעים לטיסה עם תפוסה של כ-62%.

ריינאייר, יצאה לאחרונה עם מבצעים של מחירים נמוכים במיוחד ליעדים באירופה, במחירים שנעים החל מ-12 יורו לכיוון. וגם הלילה (ד') שיווקה החברה מבצע מטורף ל24 שעות ליעדים נאפולי, ונציה, בארי, טורינו, סופיה, פאפוס, סלוניקי, מלטה, בוקרשט, מדובר באלפי כרטיסי טיסה נמכרים ב-5 אירו לכיוון.

בענף התעופה מעריכים שריינאייר עשויה לטפס כבר בחודשים הקרובים לנתח שוק של כ-15% בנתב"ג, ולהמשיך לכרסם בשאר החברות הפועלות מישראל ואליה. במקביל, עם התגברות הביקושים והתאוששות של עולם התעופה בחודשים הקרובים, תוכל גם להעלות מחירים.

חברת הלואו קוסט השנייה בנתב"ג, איזי ג'ט סיימה את אוקטובר עם נתח שוק של 4.47% עם 35,278 נוסעים, ואילו חברת הלואו קוסט השלישית וויז אייר סיימה את אוקטובר עם נתח שוק של כ-3.40% ועם 26,905 נוסעים.

סה"כ נתח השוק המצרפי של שלושת החברות יחד 18.84% עם 148,641 נוסעים, מתוך 788,607 נוסעים בתנועה הבינלאומית בנתב"ג

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים