שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » רכבת ישראל השיקה אפליקציה חדשה
בשורה
בתחילת השנה הבאה יתווספו תכונות נוספות שישפרו עוד יותר את חוויית הנוסע והשימוש, כגון הודעות מתפרצות (Push) שיעדכנו על שינויים במסלול או הרכבת הנבחרים
תגיות:
רכבת | צילום: רכבת ישראל

כחלק משיפור חווית הנסיעה והשירות לנוסעי רכבת ישראל, מושק היום (ראשון) יישומון (אפליקציה) חדש, הכולל מגוון שירותים חדשים ומתקדמים, ומידע רב.

היישומון החדש, בו צפויים להשתמש כרבע מיליון משתמשים מידי חודש, פותח על ידי רכבת ישראל, במטרה להעניק חוויית משתמש מתקדמת ושירותית, ולצד העיצוב החדש והמרענן, נוספו בו תכונות חדשות שישפרו את הקשר עם הנוסע והמידע המוצג לו, הן בשלב תכנון הנסיעה והן בשלב הנסיעה עצמה באמצעות תכונות שונות ובהן הודעות בזמן אמת.

לאורך כל תקופת הפיתוח שיתפה רכבת ישראל פעולה עם ציבור נוסעי הרכבת שנבחרו ללוות את הפיתוח ולשמש כקבוצות מיקוד.

לצד התכונות המוכרות, כדוגמת מיקום הרכבת בזמן אמת ומידע על עיכובים, נוספו תכונות רבות וחדשות ובהן: התראות על מסך הישומון בנושאים כלליים כגון סגירות מתוכננות של מקטעים, וכן הודעות מותאמות לרכבות נבחרות, במטרה לתת מידע מפורט בתחום השירות. עוד כולל הישומון החדש חיפוש מהיר של תחנות המתבסס על התחנה הקרובה ביותר למיקום המכשיר והיסטוריית הנסיעות של המשתמש, וכן הוספת תזכורות ליומן, שיתוף מסלול הנסיעה לחברים, ופנייה מהירה למוקד שירות הלקוחות באמצעות צ'ט בוט.

בתחילת השנה הבאה יתווספו תכונות נוספות שישפרו עוד יותר את חוויית הנוסע והשימוש, וביניהן: הודעות מתפרצות (Push) שיעדכנו על שינויים במסלול או הרכבת הנבחרים, שיתוף מקום הנוסע ברכבת עצמה כך שניתן להיפגש בקלות עם חברים לנסיעה באותה רכבת, אפשרות לפנייה מקוונת ומהירה לפיצוי, צפייה בכרטיסי הפיצוי שכבר ניתנו, ואף הזמנת קפה באופן מהיר באפליקציה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים