שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » רכב המחבלים מצומת תפוח אותר והוצת
דיווחים פלסטינים
מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית הם אלו שמצאו את הרכב, ולא כוחות צה"ל. על הרכב נמצאו סימני ירי, מה שהוביל לזיהוי בטוח
תגיות:
תיעוד מזירת הפיגוע | צילום: אגף בטחון מועצה אזורית שומרון

כלי תקשורת פלסטינים מדווחים כי בכפר עקרבה אותר הרכב שממנו בוצע פיגוע הירי אתמול בצומת תפוח. עוד מדווחים מקורות פלסטינים, כי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית הם אלו שמצאו את הרכב, ולא כוחות צה"ל. על הרכב נמצאו סימני ירי, מה שהוביל לזיהוי בטוח. הרכב לא הוסתר ונמצא בשטח פתוח.

עשרות ערבים התאספו סביב הרכב שנמצא ע"י מנגנוני הביטחון של הרש"פ. ההמון החלו בהתפרעויות ואף העלו באש את הרכב. כוחות צה"ל הגיעו למקום והחלו בפיזור המפגינים.

כפי שדווחנו, בית החולים בילינסון עדכן הבוקר (שני) על מצב הפצועים מהפיגוע בצומת תפוח: פצוע האנוש יהודה גואטה בסכנת חיים מיידית, אין שינוי ממשי במצבו של הפצוע בניה פרץ שמוגדר קשה מאוד. הפצוע שנפצע קל שוחרר לביתו . בישוב איתמר מבקשים להתפלל לרפואת: יהודה בן מילכה, בניה בן אביבה, ועמיחי בן רונית.

בתוך כך, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, ביקר הבוקר בצומת ׳תפוח׳, בו התרחש אתמול הפיגוע. בהמשך, קיים הרמטכ״ל הערכת מצב, בה סקר מפקד אוגדת איו״ש, תת-אלוף יניב אלאלוף את היערכות הכוחות בגזרה לנוכח האירועים האחרונים. כוחות צה״ל ממשיכים במרדף אחר המחבלים שהיו מעורבים בפיגוע וממשיכים בתגבור מאמצי ההגנה באיזור. אל הרמטכ״ל נלוו בביקורו מפקד פיקוד המרכז, אלוף תמיר ידעי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן ומפקדים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים