שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » רכב העירייה נוסע במהירות ודורס מפגין חרדי
תיעוד מזעזע
במהלך ההפגנה נגד הסגר בביתר עילית הגיח עובד ביטחון של העירייה החרדית בנסיעה במהירות מופרזת ודרס מפגין חרדי שעמד על הכביש • צפו בתיעוד המזעזע
| צילום: שלומי כהן, מחאות החרדים הקיצוניים
הדריסה הערב בביתר עילית |
צילום: שלומי כהן, מחאות החרדים הקיצוניים

לא להאמין: עובד ביטחון של עיריית ביתר עילית החרדית תועד לפני שעה קלה כשהוא מגיח בנהיגה במהירות מופרזת לאזור בו מתקיימת כעת הפגנת תושבים נגד המשך הסגר בעיר החרדית, כשהוא פוגע באחד המפגינים שעמד על הכביש.

התיעוד הפך לויראלי במרשתת ותוך דקות אחדות פרסמה המשטרה הודעה, לפיה "בעקבות תיעוד שהגיע למשטרה לפני זמן קצר בו נראה רכב ביטחון של הרשות המקומית בביתר עלית שנצפה פוגע בהולך רגל ומטיח אותו לכביש המשטרה עיכבה את נהג הרכב ונפתחה חקירה לברור נסיבות המקרה".

מעיריית ביתר עילית נמסר כי "בהמשך לאירוע החמור שהתרחש הערב בעיר: ראש העיר הנחה את גורמי הביטחון בעיר לקיים בדיקה מיידית על פרטי האירוע. נדגיש כי אין שום הצדקה לאירועים חמורים כאלו. איש הביטחון הפוגע יובא מיידית לבירור ואם יימצא שנהג שלא כדין, יפוטר לאלתר". הנהג אמר בפני גורמים בעירייה: "הותקפתי וחשתי סכנת חיים".

זמן קצר לאחר פרסום הסרטון, נחשף תיעוד נוסף שנקלט בעדשת מצלמת אבטחה בסמוך לזירה, לפיו נראה כי המפגין זינק אל הרכב וניסה לעלות עליו. כאמור, האירוע נחקר על ידי המשטרה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים