שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רכב התנגש במסעדה – 13 פצועים
בת ים
צוותי מגן דוד אדום טיפלו באישה כבת 60 שנפצעה קשה, אחד נפצע בינוני והשאר קל. נבדקת האפשרות שהנהג, אדם כבן 80, לקה בהתקף לב
זירת התאונה בבת ים | צילום: דוברות המשטרה
חובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן |
צילום: דוברות מד"א

רכב התנגש הבוקר (חמישי) במסעדה ברחוב רוטשילד בבת ים. כתוצאה מכך נפצעו 13 אנשים שהגיעו לבית החולים בוולפסון, בהם אישה שמצבה קשה, והיא מורדמת ומונשמת. הנהג, גבר בן 78, ככל הנראה איבד שליטה על רכבו מסיבה לא ידועה תוך כדי נסיעה לאחור, במהלכה עלה על המדרכה. הוא נפצע בינוני וסובל מחבלות בחזה. מצבו של אדם נוסף בינוני, ועשרת הנוספים נפצעו קל.

על פי החקירה הראשונית וסרטונים ראשונים מזירת התאונה, נהג הרכב יצא מחנייה ברחוב סמוך, ותוך כדי נסיעה לאחור איבד שליטה על הרכב, עלה על המדרכה ופגע בסועדים שישבו בחלקה היצוני של המסעדה ברחוב. בשלב זה לא ידועה הסיבה שבגינה נסע הנהג מהרב שאול ברוורס ועלה על המדרכה.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 10:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שהתנגש באיזור ישיבה של מסעדה ברחוב רוטשילד בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדם מונשמת, נהג הרכב, גבר בן 78 במצב בינוני עם חבלת חזה ו-7 במצב קל.

החובשים של מד"א חגי נתני ומעוז ויברמן סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה, הרכב עלה המדרכה ופגע במספר שולחנות. אישה כבת 60 שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה. נהג הרכב ישב באוטו כשהוא בהכרה ופצוע באורח בינוני ופצועים נוספים שנפגעו באורח קל התהלכו במקום. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו למקום בניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועים, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים וולפסון".

מבית החולים וולפסון נמסר כי 3 פצועים מטופלים בחדר הלם – אחד מהם במצב קריטי ושניים במצב בינוני. עוד הוסיפו כי צוות רב תחומי של ביה"ח מטפל כעת בפצועים. מנהל הטראומה במרכז הרפואי וולפסון, ד"ר אדם לי גולדשטיין: "קיבלנו 13 פצועים עכשיו, אחד קשה, שניים בינונים ועשרה פצועים קל. אין ילדים מעורבים וכולם מקבלים טיפול".

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תאונה דרכים ברחוב רוטשילד בבת ים לפיה רכב פרטי פגע באנשים שישבו על ספסלים במדרכה. בשלב הזה מניין הפצועים עלה לשנים עשר, מהם אחד קשה, אחד בינוני והיתר באורח קל אשר פונו לבית חולים וולפסון".

אלכס גינזלרד, בן 56 שנפצע קל בתקרית בבית הקפה ופונה לבית החולים, סיפר כי "אני לא שמתי לב לכלום ופתאום שמעתי צעקות ואז אוטו נתן גז ברוורס, ופשוט נתן לי מכה והעיף אותי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים