שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » רכב זעיר מתקפל בשירות איחוד הצלה
עיסקה ראשונה
"איחוד הצלה" חתמו על עסקה בשווי של 22 מיליון ₪ במסגרתה, סיטי-טרנספורמר תספק לאיחוד הצלה דגם שיותאם לשמש כרכב הצלה חשמלי עירוני זעיר בערי ישראל
הרכב של סיטי טרנספורמר עבור איחוד הצלה | צילום: סיטי טרנספורמר

ד"ר אסף פורמוזה, מנכ"ל חברת סיטי טרנספורמר, הודיע היום על חתימת עיסקה ראשונה עם "איחוד והצלה" להקמת צי שיתופי של רכבי הצלת-חיים בשווי של 22 מיליון ש"ח במסגרתה, סיטי-טרנספורמר תספק לאיחוד הצלה דגם שיותאם לשמש כרכב הצלה חשמלי עירוני זעיר בערי ישראל.

הדגם החדש של הרכב החשמלי העירוני המתקפל של סיטי-טרנספורמר – CT-1 – הושק לראשונה בתערוכת הרכב העולמית IAA במינכן בתחילת השבוע, והוכתר על ידי המגזין פורבס כאחד מ-10 ההכרזות החשובות ביותר בתערוכה.

במסגרת ההסכם יסופקו 50 רכבים בשלב הראשון, שיבטיחו שיפור משמעותי בבטיחות המתנדבים, ברמת השירות ומהירות ההגעה, ובמהלך חמש שנים יירכשו כ-1,000 מכוניות.

דר' אסף פורמוזה מנכ"ל החברה וממייסדיה, מסר: "אנו שמחים על חתימת העיסקה הראשונה עם איחוד והצלה. אין לנו ספק כי זו רק תחילת הדרך. חברות דוגמת איחוד והצלה, שחייבות להגיע במהירות ממקום למקום יוכלו לעשות זאת עם ה CT-1 הדבר יכול להבטיח הצלת חיים".

סמנכ"ל מבצעים באיחוד הצלה דובי מייזל: "צי הרכבים השיתופיים להצלת חיים מתוצרת סיטי טרנספורמר מציג תפיסת הפעלה חדשנית ופורצת דרך לשירותי הצלת חיים בערים הגדולות".

"רכבי איחוד הצלה מתוצרת סיטי טרנספורמר – מזוודים ומאובזרים במיטב ציוד ההצלה הרפואי הנדרש – ימוקמו נעולים במקומות אסטרטגיים במרחבי העיר, בעיקר במתחמי עסקים, בניינים עתירי משרדים או מגורים. באיחוד הצלה ישנם יותר מ-6,000 מתנדבים המוזנקים ליותר מ2,000 אירועים כל יום באמצעות מוקד מבצעי שמפעיל מערכות מקצועיות".

"המערכת המבצעית המתקדמת של איחוד-הצלה תכווין בזמן אמת את החובשים והפרמדיקים המוזנקים לקריאה אל רכב ההצלה השיתופי הקרוב והזמין ביותר. איש הרפואה יזוהה ויפתח את הרכב בעזרת אפליקציית המתנדבים המבצעית של איחוד הצלה, כשתוכנת הניווט אל היעד, כמו גם מידע חיוני יוצגו מיידית בממשק הנהג של הרכב." מוסיף דובי מייזל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים