שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רכב משטרתי הותקף באלימות בבני ברק
שוטרת נפצעה
עשרות צעירים הקיפו מכונית ללא סמלי משטרה ובה שוטרים ברחוב שלמה המלך. הם רגמו באבנים את המכונית, הלמו באמצעות קרש, ניקבו את צמיגיה ופצעו שוטרת ביד
תגיות:
הרכב המשטרתי שנהרס | צילום: דוברות המשטרה

שוטרים בניידת אזרחית של המשטרה הותקפו בבני ברק באלימות קשה על ידי צעירים. בתיעוד מהמקום נראה הרכב האזרחי כששמשותיו מנופצות ודלתותיו פתוחות. המתקהלים הקיפו את הרכב, מנעו ממנו תנועה והתעמתו עם השוטרים.

מהמשטרה נמסר כי "הערב במהלך פעילות של בקרי רישוי בעיר בני ברק החלה התקהלות בלתי חוקית במהלכה הבחינו המתקהלים ברכב ובו שוטרים שהיו בתפקיד, השליכו אבנים לעבר הרכב, ניפצו שמשות וניקרו צמיגים".

"המתקהלים אף ניסו לפתוח את דלתות הניידת, בעוד שוטרים שישבו ברכב נאלצו להזעיק עזרה וחילוץ. בעקבות האירוע שוטרת נפגעה באורח קל. המשטרה לא תשלים עם הפרות סדר בוטות ופגיעה בסדר הציבורי, תוך סיכון ממשי לשוטרים ותפעל למיצוי הדין עם העבריינים", לשון ההודעה החריפה.

הרכב המשטרתי שנהרס | צילום: דוברות המשטרה

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה לתקרית כי "העירייה מגנה בכל תוקף את התקרית האלימה הערב כנגד שוטרי משטרת ישראל. אנו במצב של פיקוח נפש וחובת כולנו לפעול ולעשות הכל למנוע את המשך התחלואה והסכנה הקיומית בעקבותיה".

"מעשים אלו אינם דרכה של העיר, אינם משקפים את הלכי הרוח של רבני העיר ומאות אלפי תושביה. זהו מקרה חמור של קבוצת נערים החייבת לתת את הדין על כך. לא ניתן לאירוע החריג הזה להכתים יחסים של כבוד ושיתוף פעולה עם המשטרה וכוחות הביטחון בחודשים האחרונים", לשון הודעה העירייה.

מוקדם יותר היום נפצעו שני שוטרים באורח קל מיידוי אבנים, במהלך מהומות שפרצו בבני ברק. שניים נעצרו בחשד ליידוי אבנים לעבר השוטרים. לפי המשטרה, במקום התקהלו עשרות תלמידים ולאחר שהשוטרים הורו לסגור את הישיבה .

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים