שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רכסים תהיה חלק ממיזם התחבורה הגדול של הצפון
פרויקט נופית
פרויקט הרכבת הקלה חיפה-נצרת: על פי התכנון הקו אמור להתחבר ליישוב החרדי הצפוני רכסים ולהשפיע על אופק התעסוקה ועל מחירי הדיור באזור
תגיות:
רכסים | צילום: דוברות

פרויקט נופית יוצא לדרך: משרד התחבורה הודיע על השקת מיזם התחבורה שאמור לחולל שינוי אדיר בתנועת התחבורה בצפון בדגש על אזור מפרץ חיפה והיישוב רכסים.

פרויקט הרכבת הקלה חיפה-נצרת אותו מוביל משרד התחבורה באמצעות חברת חוצה ישראל הוא מגה פרויקט תשתיתי מורכב, ראשוני מסוגו בישראל, הכולל תכנון והקמת רכבת קלה אזורית אשר תשרת את תושבי הצפון ותחבר את גושי ההתיישבות במטרופולין חיפה וגוש נוף הגליל – נצרת. היקפו הכולל של פרויקט הרכבת הקלה, נאמד בהיקף של כ- 7 מיליארד שקל.

בשבועות הקרובים צפויות כבר להתחיל העבודות הראשונות של הקו. על פי המתכננים לקו תהיה השפעה חיובית משמעותית על נקודות המעבר שלו. על פי התכנון הקו אמור להתחבר ליישוב החרדי הצפוני רכסים ולהשפיע על אופק התעסוקה ועל מחירי הדיור באזור.

בשלב הראשון אורכה של הרכבת הקלה מתוכנן להיות ב-41 קילומטרים והפרויקט צפוי לכלול 20 תחנות לאורך הקו שנמשך מתחנת מפרץ חיפה ועד לנצרת. הפרויקט צפוי להימשך מספר שנים והוא נבחר לאחר שנבחנו חלופות תחבורה אחרות.

תכנון חיבור קו הרכבת לרכסים, משתלב בשורה ארוכה של תכניות פיתוח שאושרו בשנה האחרונה ברכסים. במסגרת תכנית הפיתוח ניתן דגש נרחב על הקמת מרכזי תעסוקה חדשים. תנופת הפיתוח כוללת שיווק של מאות יחידות דיור חדשות בשנה האחרונה וקידום ותכנון פרויקטים נוספים של פתרונות דיור ותעסוקה למגזר החרדי ביישוב רכסים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים