שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רמי לוי חוטף ביקורת על תנאי ההעסקת עובדיו
משלם מינימום
תנועת 'מינימום40': רמי לוי מקבל משכורת של 3.59 מיליון, בזמן שלכמעט כל העובדים – הוא משלם רק 29.12 שקל לשעה, שלחודש זה יוצא בדיוק שכר המינימום – 5,300 שקל"
רמי לוי שיווק השקמה | צילום: photobyphm, שאטרסטוק

איש העסקים רמי לוי מנכ"ל רשת 'שיווק השקמה' רמי לוי חוטף ביקורות נוקבות, לאור תנאי השכר שהוא משלם לעובדיו ועובדותיו ברחבי הארץ לעומת הרווחיות הגבוהה שהוא עצמו נהנה ממנה מדי חודש.

תנועת 'מינימום 40', שבעבר הניעה שורה של חברי כנסת לדחוף להעלאת שכר המינימום, יוצאת נגד מנכ"ל 'שיווק השקמה' רמי לוי, ותוקפת אותו על תנאי השכר של העובדים.

התנועה טענה: "אתם חייבים לשתף את הסיפור הזה. קשה להאמין עד כמה זה הזוי, רמי לוי, המנכ"ל והבעלים של רשת המרכולים הגדולה, מקבל משכורת של 3.59 מיליון שקל, בזמן שלכמעט כל העובדות שלו – הוא משלם רק 29.12 שקל לשעה, שלחודש זה יוצא בדיוק שכר המינימום – 5,300 שקל".

"רוצים להבין עד כמה הפער הזה מטורף? רמי לוי מקבל 299,166 שקל בחודש, והקופאית אצלו בסניף מקבלת 5,300 שקל בחודש. רמי לוי מקבל 1,644 שקל על כל שעת עבודה שלו, הקופאית – רק 29 שקל על כל שעת עבודה. וזה, צריך לדעת, עוד לפני שרמי לוי מושך רווחים כבעלים של הרשת (עוד עשרות מיליונים בשנה)".

"אז איך רמי לוי מצפה שאלפי הקופאיות והעובדים בסניפים שלו יחיו בכבוד? איך אפשר לשרוד עם משכורת של 5,300 שקל? איך משלמים מזה גם את הדיור, גם על מזון, הלבשה, נסיעות וכל תחומי המחיה? למה רמי לוי משלם משכורות כל כך נמוכות בזמן שהרווח הנקי של הרשת שלו היה 175 מיליון שקל בשנה שעברה?", הלינו בתנועת 'מינימום 40'.

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. אולי תפסיקו לבלבל את המוח הוא לא חייב לתת שקל ממה שהמדינה קבעה תקימו גם אתם רשת ותעסיקו אלפי עובדים ותניעו את גלגלי המשק ותתנו כמה שאתם רוצים די לקנאה ולשנאה אם יש לכם טענות תפנו אותם לממשלה לא אליו יש לאדם הזה הרבה זכויות מה שאין להרבה גיבורי מקלדת כאן

  2. זה לא רק רמי לוי כל בעלי העסקים משלמים מינימום ועוד גוזלים כמה שעות מכל עובד בכל חודש בתנאים מחפירים והם לא אשמים יש פה 2 אשמים והם הממשלה שמאפשרת על פי חק ואנחנו במקום לצאת לרחוב ולהשבית תמשק קמים כל בוקר וממשיכים לעבוד כן רוב האשמה היא בנו השכירים אל תחכו שהממשלה הזו או אחרת או ההסתדרות ידאגו לנו כי הם דואגים לעצמם בלבד ראה הון שלטון צריך לומר דיי לעבדות הזו ולהשבית תמשק לצאת לרחוב ולדאוג לעצמנו זה הזמן

  3. רמי לוי לא לבד…אתם בכנסת קבעתם שכר מינימום לאזרחים סוג ג..משכורת רעב..עכשו החלטם לעלות את השכר 100 שח לחודש..זו מדינת ישראל 2021
    בושה לאוצר לראש הממשלה למזכיר ההסתדרות
    פשוט חמש מאות אלף אזרחים ואזרחיות חיים בקו העוני בתמיכת האוצר וכל הגנבים למינהם עם משכורות חמישים אלף שקל.

  4. קדימה רמי לוי תרים את הכפפה, תעלה משכורות לעובדיך לקופאיות ולקופאים הסחוטות סחוטים.. מעייפות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים